خداحافظی محمد موسوی از والیبال صحت دارد؟-راهبرد معاصر

خداحافظی محمد موسوی از والیبال صحت دارد؟

پس از خداحافظی سعید معروف کاپیتان والیبال ایران شایعات مبنی بر خداحافظی محمد موسوی از والیبال مطرح شده است که در این خبر به صحت و سقم این موضوع می پردازیم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 06
کد خبر: ۹۷۸۸۲

به گزارش راهبرد معاصر با باخت والیبال ایران مقابل ژاپن و غیبت سعید معروف در ست پنجم شایعاتی در فضای مجازی داغ شد. خداحافظی سعید معروف کاپیتان والیبال ایران و سفر او به آمریکا شوک عجیبی به والیبال ایران وارد کرد. حالا خبری مبنی بر خداحافظی محمد موسوی از والیبال مطرح شده است که موجب نگرانی هواداران والیبال شده است.

خداحافظی محمد موسوی از والیبال

حذف ایران در المپیک توکیو و اشکهای سعید معروف موجب شد تا اظهار نظرات متفاوتی در این باره منتشر شود اما در نهایت معروف با یک پست اینستاگرامی برای همیشه از والیبال ایران خداحافظی کرد.

خداحافظی سعید معروف از والیبال

پس از بازگشت بازیکنان والیبال به تهران محمد موسوی بازیکن والیبال هم تلویحا اعلام کرد قصد خداحافظی از والیبال را دارد. یکی از هواداران والیبال اعلام کرد محمد موسوی را در فرودگاه دیده و از او خواسته است تا برای بازگشت سعید معروف کاری کند اما موسوی در جواب گفت: من خودم هم رفتنی هستم!

اینستاگرام محمد موسوی

پیش تر هم موضوع خداحافظی محمد موسوی از والیبال مطرح شده بود که با این اظهار نظر احتمال رفتن وی قوت گرفت. هنوز مشخص نیست این صحبت وی از روی شوخی بود یا محمد موسوی پس از فیاضی و معروف سومین بازیکنی خواهد بود که از تیم والیبال خداحافظی می کند. تاکنون اینستاگرام محمد موسوی واکنشی به این خبر نشان نداده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده