عبدالرضا نوروزی

برچسب ها
برچسب

عبدالرضا نوروزی

متخصص تغذیه گفت: تابستان فصلی است که می‌توانیم فعالیت بدنی خود را زیاد کنیم؛ لذا روز‌ها طولانیست و همچنین دمای هوا بالاست. تحقیقات نشان داده که در فصل تابستان اشتها کم‌تر و در فصل زمستان اشتهای ما زیادتر می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۶۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار