ظاهرا اپل قصد دارد آیفون ۱۸ و آیفون ۱۸ e را در بهار ۲۰۲۷ با تراشه A ۲۰ و رم ارتقایافته ۹ گیگابایتی روانه بازار کند. این افزایش رم با هدف پشتیبانی بهتر از قابلیتهای هوش مصنوعی (Apple Intelligence) در سیستمعامل iOS ۲۷ انجام میشود، هرچند که موج جدید افزایش قیمتهای محصولات اپل، احتمال گرانتر شدن این گوشیهای اقتصادی را نیز به شدت تقویت کرده است.
کد خبر: ۳۱۱۸۴۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶