برد پرسپولیس حق تراکتور بود

برچسب ها
برچسب

برد پرسپولیس حق تراکتور بود

مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور برتری تیمش مقابل پرسپولیس را با اهمیت دانست.
کد خبر: ۲۰۷۶۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۸

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار