خبرمهم درباره پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته و اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

خبرمهم درباره پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته و اجرای رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته در آینده نزدیک خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 10
کد خبر: ۱۰۵۰۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: رتبه بندی معلمان در این نشست مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه مجلس اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

پورابراهیمی ادامه داد: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.


نماینده مردم کرمان و راور گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع‌تر انجام شود.


وی به ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند اشاره و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد با همراهی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود تا ظرف ماه‌های آینده شاهد پرداخت پایان خدمت به بازنشستگان این نهاد باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم کرمان و راور اشاره کرد و گفت: مقرر شد در زمینه تهیه بسته حمایتی برای این دانش آموزان اقدام شود و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات پورابراهیمی طی سال‌های گذشته در زمینه کمک به افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پروش تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی بتوان بخشی از مشکلات مالی اعتباری و بودجه‌ای این وزارتخانه را بر طرف کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
ما هیچ انتظاری از مسوولان محترم نداریم جز اینکه کسی در راس آموزش و پرورش قرار گیرد که بازیچه رسانه ها نشویم مگر فقط فرهنگیان افزایش حقوق دارند ,!ایا فقط به فرهنگیان پاداش پایان خدمت میدهند !چرا حرفی از بقیه وزارتخانه ها نیست ؟
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
وظیفه شان است که هرچه سریعتر و به مفهوم واقعی این طرح را بنحوی که شایسته معلمان است و بدون کم کردن از حق و حقوق فرهنگیان به تصویب برسانند نه اینکه هر از چندی با منت دم از تصویب این لایحه بزنند
ناشناس
Germany
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
جناب ابراهیمی اردیبهشت این فیلم را به کارگردانی نوبخت کمیجانی ترکمن وزیر سابق و سرپرست وزارت و مخبر میر کاظمی معاون اقتصاد اکرمی و تعداد قابل توجهی از نمایندگی دیده آیم و نمی خواهیم دوباره این زنجیره تکرار شود اگر نظام نمی خواهد حقوق قانونی بازنشستگان فرهنگی را بپردازد یک بار اعلام نماید و ما را از این دوزخ واریز و عدم واریز رها سازید و این دولت هم نشان داد که دغدغه آنها مسایلی دیگر است و فرهنگ و معلم در دیدگاه آنان جایگاهی ندارد ولی هنگامی که به رای محتاج می شوند آنها با الفاظ فریب کارانه معلمان را وارد بازی کثیف سیاست میکند و بعد از گرفتن نتیجه معلمان زیادی و پاداش به آنان پول پاشی تعبیر می شود یک بار بیایید و بدون ریا کاری نظرتان را اعلام کنید که چه ارزشی برای فرهنگیان قایل هستید ولی آینده این حکم رانی محکوم به شکست و زوال است هر اسم دیگری می دانید بفرمایید در سخن و حرف متملقانه آنها را دانشمند می نامید و در عمل نمی خواهید معلم وجود داشته باشد این عمل منافقانه را ترک کنید و بیایید پاداش و مطالبات مردم و فرهنگیان را بپردازید آن کس که اسب داشت غبارش فرونشست /گرد سم خران شما نیز بگذرد
تحلیل های برگزیده