گل محمدی: از پرسپولیسی ها عذرخواهی می‎کنم/مسئولیت این شکست قطعا بر عهده من است-راهبرد معاصر

گل محمدی: از پرسپولیسی ها عذرخواهی می‎کنم/مسئولیت این شکست قطعا بر عهده من است

سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی پرسپولیس و استقلالاز هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.امشب پرسپولیس شکست سنگین سه بر صفر از الهلال خورد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 16
کد خبر: ۱۰۵۶۸۰

به گزارش راهبرد معاصر یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: از نتیجه ای که به وجود آمد خیلی ناراحت هستیم  و قبل از صحبت در مورد بحث های فنی از هواداران تیممان عذرخواهی می کنم.

وی افزود: مسئولین این نتیجه قطعا بر عهده من است و باید از همه هواداران عذرخواهی می کنم. ما مقابل تیم خوبی بازی می کردیم، زمانی که خودمان توپ را در اختیار داشتیم نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. الهلال تیمی است که وقتی توپ را از حریف می گیرد خیلی خطرناک است، ما این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردیم اما باید قبول کنیم با تیم شایسته ای بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازی مقابل الهلال کار سختی بود چون مقابل هواداران این تیم بازی می کردیم. ما مشکلات زیادی داریم که باید حل می شد ولی نمی خواهم اینجا در مورد مشکلات حرف بزنم. از نتیجه ای که به دست آمد خیلی نارحت هستیم، می شد زمانی که یک بر صفر عقب بودیم گل بزنیم ولی از تک فرصت ها خوب استفاده نکردیم و روی تصمیم گیری های آخر هم مشکل داشتیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار