ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022+ ساعت دقیق ديدار-راهبرد معاصر
دیدار ایران و سوریه امروز 25 آبان 1400

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022+ ساعت دقیق ديدار

تیم ملی فوتبال ایران امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به مصاف تیمملی سوریه خواهد رفت در ادامه این خبر ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه و ساعت دقیق دیدار را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 16
کد خبر: ۱۰۹۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم ملی فوتبال ایران در دور دورم مسابقات انتخابی جام جهانی قطر 2022 امروز 25 آبان 1400 با روسیه دیدار خواهد کرد تفاوتی که در این دیدار تیم ملی ایران وجود دارد این است که دو ستاره تیم ملی در ترکیب تیم ملی ایران غایب هستند یکی به دلیل محرومیت و دیگری به دلیل حذف از تیم ملی در ادامه ترکیب تیم ملی ایران و ساعت دقیق دیدار  با سوریه را می آوریم. 

 

ساعت دقیق دیدار تیم ملی ایران و سوریه امروز 25 آبان 1400

تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی برابر لبنان در بازی گذشته در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف سوریه برود. این دیدار یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم ملی در این مسابقات است و‬ شاگردان اسکوچیچ می‌توانند با کسب سه امتیاز برابر سوریه به صعود زودهنگام به جام جهانی قطر امیدوار باشند.

 

ساعت دقیق ديدار ایران و سوریه

 

غایب های تیم ملی ایران

این در حالی است که ترکیب تیم ملی با توجه به محرومیت جهانبخش نسبت به بازی قبل تغییراتی خواهد داشت. احتمالا کریم انصاری‌فرد به جای علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش به دلیل محرومیت و مهدی طارمی به دلیل خط خوردن از لیست تیم ملی در این بازی غایب هستند.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه در جام جهانی 2022

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه


بیرانوند، گلر ثابت تیم ملی
با وجود تزلزل علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی در دیدار گذشته برابر لبنان اما به نظر می‌رسد او باز هم بنا بر تصمیم کادر فنی همچنان فیکس باشد. این شرایط در حالی است که بیرانوند این روزها وضعیت خوبی در تیم باشگاهی خود ندارد.


نورافکن، محرمی و زوج شجاع-کنعانی
برخلاف دیدار گذشته امید نورافکن در دفاع چپ حضور خواهد داشت و صادق محرمی در دفاع راست به میدان خواهد رفت. دو مدافع میانی هم همچون دیدارهای قبل، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده خواهند بود.


کمربند میانی
هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، سعید عزت‌اللهی، احمد نورالهی، علی قلی‌زاده و وحید امیری هستند. در این دیدار وحید امیری یک خط جلوتر آمده و به جای جهانبخش که به دلیل دو کارته شدن محروم است بازی خواهد کرد. از طرف دیگر حضور ترابی و قدوس با توجه به عملکرد تیم و شرایط بازی در نیمه دوم محتمل به نظر می‌رسد.


سردار و کریم، مهاجمان تیم ایران
سردار آزمون و کریم انصاری فرد، مهاجمان تیم کشورمان در بازی با سوریه هستند. بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی، آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و باید دید از بین مهره‌های مؤثری تیم همچون مهدی قایدی و اللهیار صیادمنش چه زمانی به مسابقه آمده و به جمع مهاجمان تیم اضافه خواهند شد.



علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده، احمد نورالله‌ی، وحید امیری، سردار آزمون و کریم انصاری فرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار