بازتاب درخشش سردار آزمون مقابل سوریه در رسانه‌های روسی-راهبرد معاصر

بازتاب درخشش سردار آزمون مقابل سوریه در رسانه‌های روسی

گلزنی سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه در رسانه‌های روسی بازتاب گسترده‌ای داشت.
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 17
کد خبر: ۱۱۰۰۵۶

به گزارش راهبرد معاصر، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (سه شنبه) در دور ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردن به مصاف سوریه رفت و با گل‌های سردار آزمون، احسان حاج صفی و علی قلی زاده با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

حضور سردار آزمون مهاجم زنیت در ترکیب اصلی ایران و گلزنی او در این دیدار در رسانه‌های روسیه بازتاب زیادی داشت.

وب سایت ریانوستی با انتخاب تیتر «گل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا سوریه را شکست دهد» نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رفت مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا تیم سوریه را شکست داد.

دیدار دور ششم گروه A در اردن با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید. گل‌ها را سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ (دقیقه ۳۳)، احسان حاج صفی (۴۲) و علی قلی زاده (۸۹) به ثمر رساندند.

پیش از این نیز گل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا لبنان را در دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شکست دهد.

سایت باشگاه زنیت سن پترزبورگ با اشاره به گلزنی سردار آزمون در دقیقه ۳۳ برای ایران نوشت، برای مهاجم زنیت این سی و نهمین گل ملی در شصتمین بازی ملی بود.

سایت sport ۲۴ روسیه نیز با اشاره به پیروزی ۳-صفر ایران برابر سوریه نوشت: یکی از گل‌ها را سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به ثمر رساند که گل اول این دیدار را زد. ایران با ۱۶ امتیاز در گروه A با ۲ امتیاز بالاتر از کره جنوبی رده دومی و ۱۰ امتیاز بالاتر از تیم امارات رده سومی، در صدر جدول این گروه قرار دارد.

وب سایت rossaprimavera نوشت: گل آزمون به ایران کمک کرد در مسابقه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سوریه را شکست دهد.

تیم ملی ایران روز ۲۵ آبان در امان در دیدار دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گروه A آسیا سه گل مقابل سوریه به ثمر رساند.
در دقیقه ۳۳ بازی سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی ایران گلزنی شروع شد. در دقیقه ۴۲ تیم ملی ایران با گل احسان حاج صفی از روی ضربه پنالتی اختلاف خود را دو برابر کرد.

در دقیقه ۸۹ علی قلی زاده گل دیگری را به ثمر رساند و نتیجه بازی ۳-صفر شد. تیم ایران همچنان بدون شکست (پنج برد و یک تساوی در شش بازی) در مرحله مقدماتی به پیش می‌رود.
ایران پس از ۶ دور با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A است و کره جنوبی با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

سایت چمپیونات هم با انتشار این خبر تیتر زد: گل آزمون به ایران کمک کرد در مسابقه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سوریه را شکست دهد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده