طلاق همسر مهدی قایدی صحت دارد؟-راهبرد معاصر

طلاق همسر مهدی قایدی صحت دارد؟

طلاق همسر مهدی قایدی یکی از خبرهای جنجالی این روزهای فضای مجازی شده است از آنجا که همسر مهدی قایدی، ستاره معصومی نیز خود یکی از فعال های فضای مجازی و اینستاگرام است این خبرها بیشتر جنجال به پا کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 22
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ستاره معصومی همسر مهدی قایدی یکی از فعالان اینستاگرام است که چندی پیش به دلیل جنجالی که با تتلو داشت بر این شایعات مبنی بر طلاق همسر مهدی قایدی بیشتر دامن زده شد که البته نقش تتلوی پر حاشیه نیز در انتشار این شایعه پر رنگ می باشد در ادامه این خبر به ماجرای شایعات طلاق ستاره معصومی همسر مهدی قایدی ستاره استقلالی فوتبال ایران می پردازیم. 

طلاق همسر مهدی قایدی

جدایی مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی صحت دارد؟

برخی کانال ها با اشاره به وویس تتلو در مورد احتمال جدایی ستاره معصومی و مهدی قائدی به این شایعه دامن زدند.

 

خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر طلاق مهدی قائدی از همسرش که البته این خبر صحت ندارد.

 

این شایعه در حالی رخ داده که مهدی قائدی و همسرش بارها به صورت دو نفره در بازار خرید دبی و تهران دیده شده اند و اینکه اخبار مبنی بر جدایی و طلاق آنها چگونه در برخی از سایتها منتشر می شود جای تأمل دارد.

 

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است . هرچند ستاره معصومی همسر مهدی قائدی حواشی زیادی ایجاد کرده است اما برخی اخبار مانند تیتر “طلاق ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و..” شایعه و نادرست است. در اولین دقایق روز جمعه ۲۸ ابان ۱۴۰۰ ستاره معصومی در خودروی مهدی قائدی از خودش و او لایو گرفت که در حین رانندگی کنار ستاره معصومی آهنگ گوش می دادند.

 

شایعه طلاق مهدی قائدی و ستاره معصومی از کجا آمد؟

اساسا این خبر ریشه ای ندارد اما برخی کانال ها با اشاره به وویس تتلو در مورد احتمال جدایی ستاره معصومی و مهدی قائدی به این شایعه دامن زدند.

تتلو در آن وویس می گوید اگر قائدی بازیکن بهتری شود زنش را طلاق می دهد.

طلاق همسر مهدی قائدی

نقش تتلو در شایعه طلاق همسر مهدی قایدی

البته ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی بوده که در اینستاگرام حسابی فعال است او چندی پیش با امیر تتلو جنجالی به وجود آورد که تتلو اقدام به فحاشی به همسر مهدی قائدی کرد و باعث شد که خانم معصومی در صدد شکایت از این خواننده براید.

 

شاید یکی از دلایلی که مهدی قائدی و همسرش در راس اخبار فضای مجازی قرار گرفتند استوری هایی بوده که همسر مهدی قائدی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و باعث می شود مهدی قائدی هم وارد حاشیه شود.

 

ستاره معصومی همسر قایدی

گفتنی است ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هفت سال از او بزرگتر بوده و همین سبب شده که برخی از رسانه ها شیطنت هایی درباره جدایی آنها کرده باشند.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده