دردسر جدید بازیکنان خارجی استقلال و جرو بحث شدید مجیدی + عکس-راهبرد معاصر

دردسر جدید بازیکنان خارجی استقلال و جرو بحث شدید مجیدی + عکس

بازیکنان خارجی استقلال نمی‌توانند مقابل گل گهر بازی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 24
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳

به گزارش راهبرد معاصر، در پی ارسال نامه‌ای سازمان لیگ با امضای سهیل مهدی به غلام حسین نوشه ور ناظر بازی گل گهر- استقلال مجوز موقت حضور دو بازیکن خارجی استقلال در ترکیب این دو تیم لغو شد. دلیل لغو این مجوز به ضمانت نامه‌ای برمی گردد که استقلال برای بازی کردن این دو بازیکن باید به سازمان لیگ ارائه می‌کرده است، ولی این اتفاق رخ نداده است و این مجوز موقت حضور در بازی امروز به این دو بازیکن داده نشد.


در حالی که کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در ترکیب اصلی تیم‌شان برای دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان قرار داشتند، اما به یکباره ناظر بازی اعلام کرد سازمان لیگ مجوز بازی کردن آن‌ها را ابطال کرده است.

زمانی که به یامگا و ژستد اعلام شد که نمی‌توانند بازی کنند با حالت بهت‌زده روی نیمکت نشستند و نظاره‌گر گرم کردن سایر بازیکنان شدند.

دردسر جدید بازیکنان خارجی استقلال و جرو بحث شدید مجیدی + عکس


بیژن طاهری سرپرست و فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال صحبت‌هایی را با حسن نوشه‌ور ناظر بازی انجام دادند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

 

دردسر جدید بازیکنان خارجی استقلال و جرو بحث شدید مجیدی + عکس

فرهاد مجیدی که به شدت عصبانی بود، برای لحظانی با خداداد افشاریان ناظر داوری بازی صحبت کرد و با ناراحتی گفت دیگر گنده‌اش را در آورده‌اید. چطور یک ساعت قبل از بازی اعلام می‌کنید دو بازیکن خارجی نمی‌توانند بازی کنند؟!/ خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار