۱۰ کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز جاده اهواز خرمشهر + فیلم و تصاویر-راهبرد معاصر

۱۰ کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای امروز جاده اهواز خرمشهر + فیلم و تصاویر

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن ۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو در محور اهواز-خرمشهر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 25
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، عارف اصل شرهانی گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز-خرمشهر در ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۵دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل؛ خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند، افزود: دراین سانحه ۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

اصل شرهانی با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه با آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار داشت: خودروی رانا در آتش سوخت.

 

 

 

افزایش فوتی‌های تصادف اهواز به ۱۰ نفر

سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس خوزستان گفت: بر اثر برخورد از پهلوی یکدستگاه ایسوزو حامل احشام و یک دستگاه مینی بوس سرویس شرکت، متاسفانه تا کنون ۱۰ نفر از سرنشینان خودرو‌ها جان باخته و ۶ نفر هم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام حادثه نیرو‌های هلال احمر و اورژانس با حضور در محل اقدام به کمک رسانی به مصدومان حادثه کردند، افزود: علت حادثه پس از بررسی‌های لازم اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در این حادثه ۳ دستگاه خودرو سواری هم با یکدیگر برخورد کردند که بیشتر خسارتی بوده و سرنشینان سالم هستند.



مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
عامل اصلی تصادف دو طرفه بودن و باریک بودن جاده است که به امان خدا ول شده .مسولین خوزستان منطقه آزاد دارید چکار میکنید خون همه اینها گردن شماست .
Nader
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
سلام میخواستم دلیل حادثه روبگم:بیشعوری مسعولین‌‌ورئیس‌شرکت حمل‌کارگران‌وستم‌پذیری‌مردم مظلوم خوزستان اخه نامردها ا مینی‌بوس‌‌بنزدوران‌هیتلر‌که‌دیگه‌توخودآلمان‌هم‌نیست برای جابه جای کارگران شهری که ۷۰درصددرامد دولت داره استفاده میکنید به‌نظرمن باید رئیس‌پشتیبانی‌وحمل‌نقل اون شرکت اعدام کرد که ۱مشت پیمانکار حرام‌خورنیستند
تحلیل های برگزیده