خرید ممبر کانال تلگرام-راهبرد معاصر

خرید ممبر کانال تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 31
کد خبر: ۱۲۰۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اگر به دنبال خرید ارزان ممبر کانال تلگرام هستید با ما همراه شوید. فردی که عضو کانال تلگرام می شود دنبال کننده کانال به  حساب می آید  و کانال هایی که تعداد اعضای آنها بیشتر است محبوبیت چندین برابری دارند و معمولا مدیران چنین کانال هایی از آنها کسب درآمد می کنند و همین موضوع باعث شده که مدیران سایر کانال ها به فکر افزایش ممبر باشند.

خرید ممبر کانال تلگرام

اما از چه راه هایی میتوان اعضای کانال تلگرامی خود را افزایش داد؟ مدیران و صاحبان کانال با تبلیغات در سایت های بزرگ، تبلیغات در کانال های محبوب تلگرامی و... میتوانند تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند.

اما استفاده از این روش ها کمی زمانبر خواهد بود و باید از روش های دیگر نیز کمک گرفت. به همین دلیل است که خرید ارزانترین ممبر کانال تلگرام پیشنهاد میشود.

اما چه نوع ممبری برای کانال تلگرامی مفید است و باعث رشد پیج میگردد؟

برای پاسخ دادن به این سوال در ابتدا باید انواع ممبر تلگرام را معرفی نماییم.

انواع ممبر کانال تلگرامی

خرید ممبر کانال تلگرام

ممبر فیک: در این حالت اعضای غیر واقعی به کانال شما افزوده خواهند شد. ممبر فیک برای کانال هایی مفید است که فقط میخواهند تعداد اعضای کانال خود را زیاد نشان دهند.

این ممبرها قیمت بسیار کمی دارند و بدون ریزش هستند اما هیچ منفعت دیگری برای کانال نخواهند داشت.

 ممبر ادد اجباری: این ممبرها واقعی میباشند. اما کسانی که به کانال ادد میشوند که از تلگرام های غیر اصلی استفاده میکنند. در این حالت بدون هیچگونه کسب اجازه ازکاربران، آنها عضو کانال خواهند شد.

این ممبرها نیز قیمت مناسبی دارند اما به علت اینکه افراد از عضویت در کانال اطلاع نداشته اند ریزش در آنها بالاست.

ممبر اختیاری(پاپ آپ): در این حالت ممبرها با میل خود وارد کانال میشوند. به این صورت که کاربر زمانی که تلگرام خود را باز میکند پیغامی مشاهده میکند که آیا میخواهد در کانال عضو شود یا خیر؟

این نوع از ممبرها بازدهی بسیار بالایی دارند و برای کانال مفید هستند و امکان اینکه به مشتری تبدیل شوند بسیار بالا میباشد. اگر محتوای کانال شما جذاب باشد درصد ریزش ممبرها بسیار کم خواهد بود.

ممبر پوش: این نوع از ممبرها واقعی هستند و این دسته نیز با میل خود وارد کانال میشوند. به این صورت که آنها پیغامی که خود شما متن آن را انتخاب نموده اید مشاهده میکنند و در صورت رضایت وارد کانال میشوند.

این ممبرها برای کانال شما ویو مناسب و بازدهی بالا به همراه دارند. اما در کنار این مزایا قیمت بالایی نیز دارند.

بنابراین افرادی که به دنبال خرید ارزانترین ممبر کانال تلگرام هستند باید ممبر فیک و ادد اجباری را انتخاب نمایند که قیمت هایی ارزان دارند. اما افرادی که قصد رشد کانال خود را دارند و میخواهند در مدت زمان کوتاهی مشتریان زیادی به دست آورند باید از ممبر پاپ آپ و پوش استفاده نمایند. درست است که این سرویس ها قیمت بالایی دارند اما به همان اندازه نیز موثر هستند.

پس تصمیم با شماست که کدام نوع از ممبرها را انتخاب میکنید. اما ممبرها را از کجا تهیه نماییم که قیمت مناسب و باکیفیت باشند؟

پیشنهاد ما به شما پنل تلگرام 20 فالوو میباشد. این سایت سالهاست در زمینه ارائه خدمات مرتبط با انواع شبکه اجتماعی فعالیت داشته و اکنون مشتریان بسیار زیادی دارد.

تمام سرویس هایی که توسط این سایت ارائه میشوند باکیفیت، مقرون به صرفه و بدون مشکل هستند و تمامی افراد میتوانند از سرویس های این سایت استفاده کنند.

برای اینکه کاربران از باکیفیت بودن سرویس های این سایت اطمینان حاصل نمایند میتوانند از برخی سرویس های رایگان استفاده نموده تا شاهد کیفیت سرویس ها باشند.

شما عزیزان هم اکنون میتوانید علاوه بر خرید ارزانترین ممبر کانال تلگرام ، خرید ممبر گروه تلگرام هم را از طریق سایت فالووران انجام دهید.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
سلام
برای گروه و کانال تلگرامم چقد ممبر میتونم بخرم ؟ محدودیت داره ؟
تحلیل های برگزیده