انصارالله: امارات هزاران زندانی یمنی را مخفی کرده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انصارالله: امارات هزاران زندانی یمنی را مخفی کرده است

انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرده است که اماران هزاران زندانی یمنی را مخفی کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 12
کد خبر: ۱۲۱۸۶۲

به گزارش راهبرد معاصر گروه انصارلله یمن، امروز (شنبه) باصدور بیانیه‌ای ضمن اعلام اینکه امارات مسئول مخفی کردن هزاران اسیر در جبهه‌های جنگ یمن است، تاکید کرد که قصد دارد مذاکرات غیرمستقیم با دولت مستعفی یمن برای تبادل اسرا انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالقادر المرتضی، رئیس کمیته ملی امور زندانیان انصارالله در این بیانیه گفت که در حال حاضر مذاکراتی با طرف مقابل از طریق سازمان ملل به منظور دستیابی به توافقی بزرگتر از توافقات قبلی در جریان است. آخرین دیدار با نمایندگان سازمان ملل متحد ۳ هفته پیش بود که در آن مذاکرات، بر سر انعقاد قرارداد مبادله هزاران زندانی از هر دو طرف بحث شد.

عبدالقادر المرتضی در این بیانیه گفت: «امارات مسئول مخفی کردن هزاران زندانی در جبهه‌های استان‌های جنوبی و سواحل است. ما از سازمان ملل خواستیم که طرف اماراتی نیز از دور بعدی وارد مذاکرات شود.»

این مقام انصار الله تاکید کرد که تعداد زیادی از موضوعات وجود دارد که به صورت محلی بر سر آن‌ها توافق شده است، اما هنوز از سوی عربستان مورد تائید قرار نگرفته است.

گروه انصار الله ماه ژانویه از آزادی ۴۰۰ اسیر خود از طریق مبادله با دولت مستعفی یمن، به واسطه ۶۰ معامله به رهبری شخصیت‌های محلی در سال ۲۰۲۱ خبر داد. بیش از ۷ سال است که ائتلاف سعودی با حمایت آشکار آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در حملات پی در پی خود مردم بی گناه یمن را مورد هدف قرار داده و زیرساخت‌های اساسی از جمله مدارس و بیمارستان‌های این کشور را تخریب کرده است. علی رغم این خرابی‌ها این ائتلاف دستاورد چندانی نداشته است و اخیرا نیرو‌های مسلح و انصارلله یمن با حملات خود، اماکن مهم و راهبردی امارات و عربستان را مورد هدف قرار داده اند./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده