رهبر انصارالله: مخالف سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی هستیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رهبر انصارالله: مخالف سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی هستیم

عبدالملک الحوثی در این باره گفت که برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی جعل کرده و زشتی‌هایش را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد معرفی می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) به مناسبت سالروز شهادت و ترور «حسین بدرالدین الحوثی» به سخنرانی و بیان آخرین مواضع در خصوص تحولات داخلی و منطقه‌‌ای پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، رهبر مقاومت یمن در سخنان امروز خود، شهید حسین بدرالدین الحوثی را پرچمدار طرح قرآنی و عدالت دانست و به مواضع وی در حمایت واضح از فلسطین و مخالفت با سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی اشاره کرد.

عبدالملک الحوثی در این باره گفت که برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی جعل کرده و زشتی‌هایش را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد معرفی می‌کنند. اما کسانی که در راه سازش قدم برداشته‌اند، علیه جریان مقاومت فلسطینی شده‌اند.

او افزود: «در ادامه رسانه‌های دشمن که همراه سازش و علیه فلسطین اقدام می‌کنند، دست به تبلیغ علیه مجاهدین فلسطینی زده و آن‌ها را عامل ایران معرفی می‌کنند. جریان‌های وابسته به تمامی مظاهر مردم فلسطین توهین کرده و موضع اسرائیل را تبلیغ می‌کنند به گونه‌ای در داخل امت اسلام جریان‌هایی شکل گرفته که دست به تبلیغ منفی علیه تمامی اصول و بدیهیات تصمیم‌ساز کشورهای عربی و اسلامی می‌زنند.»

الحوثی یکی از اقدامات جریان‌های حامی صهیونیست‌ها را دشمنی با حزب‌الله و مبارزه رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره این گروه دانست و افزود: «حزب‌الله مقاومت پیروزی‌های عظیمی برای تمامی امت به ارمغان آورده و آبروی امت را در مبارزه با دتشمن اسرائیلی حفظ کرده است.»

او تأکید کرد: «جریان‌های وابسته به دشمن، همچنین دست به مقابله با سوریه، عراق، ایران و مردم مظلوم بحرین و مردم مظلوم ما می‌زنند و با دشمنان امت ائتلاف کرده‌اند.»

رهبر انصارالله یمن، راه و مسیر شهید حسین بدرالدین الحوثی را حمله به جریانات و نیروهای مزدور به دشمن صهیونیستی و آمریکایی دانست و گفت که او این مسیر را بر اساس آموزه‌های قرآنی پیش می‌برد.

او گفت که دشمنان آمریکایی و اسرائیلی نمی‌خواهند هیچ تحرک جدی و صدای آزادی‌خواه مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها به دلیل عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

به گفته وی آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند و تلاش دارد تا همه امت خدمتگزارش باشند

عبدالملک الحوثی در ادامه افزود: « آمریکا و اسرائیل با حقارت به حکومت‌های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین و تمامی سازشکاران نگاه می‌کنند. آن‌ها ارزشی برای این حکومت‌ها قائل نیستند و تنها آن‌ها را ابزار خود می‌دانند.»/فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده