پنجعلی: پرسپولیس بهتر از همه تیم‌ها بازی می‌کند-راهبرد معاصر

پنجعلی: پرسپولیس بهتر از همه تیم‌ها بازی می‌کند

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید که تیم یحیی گل‌محمدی بهتر از همه تیم‌ها بازی‌ می‌کند و هنوز هم شانس قهرمانی لیگ برتر است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 12
کد خبر: ۱۲۱۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر محمد پنجعلی درخصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در مقاطع مختلف، اظهار داشت: قوانینی در فوتبال وجود دارد که مجبوریم به آنها تن بدهیم. نمی‌شود قرارداد ببندی و به آن پایبند نباشی. وقتی قراردادی امضا می‌شود تعهد برای باشگاه ایجاد می‌کند. مدیران می‌آیند و می‌روند و این مشکلات سر بقیه آوار می‌شود. این  موضوع اصلاً برای باشگاه بزرگی چون پرسپولیس قشنگ نیست. در همه جای دنیا همه چیز طبق قرارداد پیش می‌رود.

وی در مورد اینکه به تازگی علاوه بر مربیان و بازیکنان خارجی، بازیکنان سابق پرسپولیس هم توانسته‌اند پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را ببندند، تصریح کرد: وقتی مربی و بازیکن خارجی به راحتی با شکایت پول‌شان را می‌گیرند، طبیعتاً بازیکنان داخلی هم شکایت می‌کنند چون باید طبق قرارداد پول می‌گرفتند و نگرفتند. بعد هم پیگیری نمی‌کنیم که کار درست چه بوده و چه کسی کار غلط را انجام داده و چه کسی باید پاسخگو باشد. هر اتفاقی هم که برای باشگاه رخ دهد، مدیرعامل تغییر می‌کند و می‏‌رود و این تیم است که درگیر مشکلات می‌شود. با این شرایط، این مشکلات همیشه هست و از بین هم نمی‌رود.

پنجعلی معتقد است پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی لیگ برتر را دارد و در این باره گفت: از اول گفتم که نمی‌شود همیشه در طول یک فصل دنبال سه جام بود. مهم این است که جام‌ها را اولویت‌بندی کرد، قطعاً لیگ برتر از اهمیت بیشتری در مقایسه با سوپرجام و جام حذفی برخوردار است و تمرکز تیم روی این رقابت‌هاست. اگر تیم تقویت شود که بهتر است، اما همین تیم هم مدعی است و مشکلی ندارد. از ابتدا همین مشکلات را داشتیم. این حاشیه‌ها و مشکلاتی که پرسپولیس این فصل با آنها مواجه بوده، هر تیمی را از پا درمی‌آورد.

وی تأکید کرد: پرسپولیس از همه تیم‌ها بهتر بازی می‌کند. ممکن است تیم افت کند و باب میل بازی نکند، اما در مجموع شرایط تیم خوب است و این مشکلات هم همیشه کنارمان بوده است. خواهشم از وزارت ورزش این است که به مسئله پرسپولیس ورود کند. متولی‌ این تیم وزارت ورزش است و آنها باید به تیم کمک کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در مورد تصمیم هیئت‌رئیسه فدراسیون برای برکناری عزیزی‌ خادم عنوان کرد: جام‌جهانی را در پیش داریم و باید هر چه زودتر تکلیف را روشن کنند تا از همین امروز به فکر تدارکات تیم ملی باشیم. این تیم حیف است و می‌تواند به مرحله بعد برود.

پنجعلی گفت: بهتر است به سرمربی تیم ملی دست نزنند. اکنون کیفیت بچه‌های ما خیلی بالاست، هیچ وقت تیمی که به جام‌‌جهانی رفته این کیفیت بالار را نداشته که اکثر بچه‌ها در اروپا بازی کنند. کیفیت فنی این تیم از تیمی که به جام‌جهانی آرژانتین رفت و من هم با آن تیم بودم، بیشتر است. اگر از این تیم حمایت شود، می‎‌تواند از مرحله گروهی صعود کند. به نظر من اسکوچیچ بماند این توانایی را دارد که در جام‌جهانی هم خوب کار کند. می‏‌شود نیمکت تیم ملی را تقویت کرد ولی اگر سرمربی تیم عوض شود شاید تفکرات جدید به تیم لطمه بزند/تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار