طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد-راهبرد معاصر

طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد

بهاره رهنما در این سال‌ها حواشی زیادی داشته است. زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بعد از مدتی به پایان رسید و وی با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶ ازدواج کرد. مدتی شایعه جدایی بهاره رهنما از همسر دومش نیز دست به دست می‌شد که نهایتا طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 10
کد خبر: ۱۲۸۸۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، بهاره رهنما در این سالها حواشی زیادی داشته است. زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بعد از مدتی به پایان رسید و وی با امیر خسرو عباسی در سال 96 ازدواج کرد. مدتی شایعه جدایی بهاره رهنما از همسر دومش نیز دست به دست می شد که نهایتا طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد. 

 

جدایی بهاره رهنما از حاجی

 

حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی در برنامه شباهنگی در روز‌های اخیر بازتاب وسیعی داشته است و این برنامه را به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مجموعه شباهنگی تبدیل کرده است.

در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست می‌شد و حالا بعد از مدت‌ها بهاره رهنما استوری منتشر کرده که برخی آن را تائید شایعات طلاق می‌دانند.

اما بهاره رهنما اخیرا درباره این برنامه و حضورش در آن استوری منتشر کرده که بحث برانگیز شد. برخی رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی توضیحات رهنما را در تائید طلاق ارزیابی کرده‌اند.

بهاره رهنما نوشت:

«به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست

من یک زن مستقل هستم با قدرت‌ها و ضعف‌های خودم و درس‌ها و درد‌ها و رنج‌هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن‌های سخت”:عاطفی، مالی، کاری و ….

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی‌ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه‌ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.»

بهاره رهنما چند سال پیش از همسر اولش پیمان قاسمخانی فیلمنامه نویس جدا شد و در سال ۹۶ با عباسی ازدواج کرد.

رهنما چهره‌ای حاشیه ساز در شبکه‌های اجتماعی است و بار‌ها اظهارنظر‌ها و اقدامات او جنجال ساز شده است.

طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد

 

ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی

 

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری (زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

 

جدایی بهاره رهنما از همسر اول

 

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

 

طلاق بهاره رهنما از حاجی علنی شد

ازدواج مجدد بهاره رهنما

 

بهاره رهنما در تاریخ ۹۶/۶/۴ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس ۳ بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می‌باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد.

آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

 

تهیه کنندگی موسیقی بهاره رهنما



بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد، او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد.

در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه‌های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است، این بازیگر تابحال ۵ جلد کتاب نیز نوشته است.

سال ۱۳۹۷ هم برای بهاره سالی پر از حاشیه بود که با پست انتقادی سیروان خسروی، خواننده و آهنگ ساز، آغاز شد. سیروان خسروی در راستای اظهار پشیمانی و همچنین حمایت برخی از چهره‌های هنری و سلبریتی‌ها از دولت تدبیر در دوره اول در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.» با انتشار این پست بهاره رهنما واکنش تندی نشان داد که موجب سکوت سیروان شد، ولی گفته می‌شود او از رهنما شکاست کرده است. اما هرگز خبری از این شکایت و ادامه این بحث‌ها منتشر نشد.

بهاره رهنما در کارنامه خود بیش از همه فیلم و سریال‌های طنزی دارد و نمی‌توان او را بازیگری توانمند شناخت در سن ۵۰ سالگی اعلام کرد که دیگر بازی نخواهد کرد. هرچند که در سریال اخیر منوچهر هادی ایفای نقش کوتاهی داشته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار