قطع دوباره درختان در دانشگاه تهران صحت دارد؟-راهبرد معاصر

قطع دوباره درختان در دانشگاه تهران صحت دارد؟

در پی گزارش تعدادی از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مبنی بر قطع درختان این دانشکده بخاطر انجام کار‌های توسعه‌ای و عمرانی، رییس این دانشکده با ضمن تکذیب این مطلب گفت: حتی یک مورد قطع درخت در زمین‌های دانشکده مدیریت نداشتیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 12
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، دکتر طاهر روشن‌دل ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر یک سری ساخت و ساز‌های توسعه‌ای در زمین‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام می‌دهیم، ولی هیچ قطع درختی در این فضا صورت نگرفته است و ما حتی یک درخت را قطع نکردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال انتقال پست برق در زمین‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستیم و با وجودی که فضای سبز این دانشکده بسیار وسیع است، اما هیچ آسیبی به این فضا وارد نشده است.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تاکید کرد: اختلافات، شیطنت و درگیری‌های صنفی همواره در همه جا وجود داشته است و نمی‌دانم بر اساس چه مستنداتی این ادعا‌ها مطرح می‌شود.

روشن دل خاطر نشان کرد: ساخت و ساز‌های توسعه‌ای در دانشکده مدیریت، پروژه جدیدی است که توسط خیرین ساخته می‌شود و قرار است ساختمان‌های دانشکده‌های جدید نظیر حکمرانی در این مکان ساخته شود، ولی هنوز اسامی دقیق این دانشکده‌ها نهایی نشده است./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده