قاسمپور: در گروه‌مان جاسوس داریم-راهبرد معاصر

قاسمپور: در گروه‌مان جاسوس داریم

در حالی که از مجید نامجومطلق و حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان یاد می‌شود که سخنگوی کمیته فنی این مساله را تکذیب می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 18
کد خبر: ۱۳۰۰۴۶

به گزارش راهبرد معاصر کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته با دستور میرشاد ماجدی تشکیل شد که در اولین جلسه درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان فوتبال بحث و تبادل نظر شد.

در حالی که جلسه‌ای در این ارتباط و انتخاب مربیان برگزار نشده، از مجید نامجومطلق و حسین عبدی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و جوانان نام برده شده است.

ابراهیم‌ قاسم‌پور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره خبر منتشر شده درباره انتخاب حسین عبدی و مجید نامجومطلق گفت: من این لیست را تایید نمی‌کنم. این دو نفر هم در لیست سه نفر هر رده سنی بوده‌اند که باید برنامه‌های‌شان را بررسی کنیم و در یک جلسه هم به صورت حضوری از برنامه خود دفاع کنند. ما این انتخاب‌ها را تایید نمی‌کنم. قرار است ما بررسی کنیم و براساس تصمیم ما، شایسته‌ترین نفر انتخاب شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره این که آیا از انتشار این اسامی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی متعجب نیست؟ گفت: اتفاقا الان تماس می‌گیرم ببینم چطور اسم‌شان در آمده است. ما تازه کارمان را شروع کردیم اما متاسفانه در گروه ما جاسوس پیدا شده است!

وی ادامه داد: شاید این صرفا یک گمانه‌زنی است اما ما هیچ جلسه‌ای نداشتیم که بخواهیم برنامه ۶ نفری که برای این دو سمت نامزد شده‌اند را بررسی کنیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار