ماجرای جدایی یک ستاره از پرسپولیس-راهبرد معاصر

ماجرای جدایی یک ستاره از پرسپولیس

مدافع ملی‌پوش الریان اخیرا ادعا کرده بود که هر وقت بخواهد، به پرسپولیس برمی‌گردد، با این حال پرسپولیسی‌ها دیگر مثل سابق شیفته این فوتبالیست نبودند چرا که از دید آنها نحوه جدایی این بازیکن از تیم محبوبشان اصلا درست نبود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 28
کد خبر: ۱۳۱۳۷۲

به گزارش راهبرد معاصر با این وجود در چند ماه گذشته بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس، محتمل‌تر از ستاره‌های جداشده دیگر به نظر می‌رسید چرا که او در هفته‌های پایانی لیگ ستارگان قطر نمایش درخشانی در الریان نداشته و بعید بود الریان بعد از فصل دوم هم قرارداد این بازیکن را تمدید کند.  یکی دیگر از دلایلی که الریان قصد نداشت قرارداد خلیل‌زاده را تمدید کند به شرایط سنی شجاع برمی‌گشت و به همین دلیل او در یک ماه گذشته سعی کرد تا روابطش را با هواداران پرسپولیس نزدیک کند و عکس پروفایل اینستاگرامش را تغییر داد تا شایعه بازگشت او به تیم سابقش قوت بگیرد. روز گذشته اما یک رسانه قطری خبر از توافق خلیل‌زاده با الاهلی قطر داد، تیمی که محمدحسین کنعانی زادگان دیگر مدافع تیم ملی را در اختیار دارد. اخبار غیررسمی حاکی از آن است اسکوچیچ از سرمربی الاهلی قطر درخواست کرده است خلیل‌زاده را جذب کند تا در کنار کنعانی‌زادگان به هماهنگی بیشتری برسند و بتوانند به تیم ملی در جام جهانی کمک کنند. شجاع و کنعانی پیش از این در پرسپولیس هم کنار همدیگر سابقه بازی داشتند و در بازی‌های انتخابی جام جهانی نیز زوج قلب دفاعی تیم ملی را تشکیل دادند.

خلیل‌زاده قرار است به‌زودی با باشگاه الاهلی قطر وارد مذاکره شود و اگر مسئولان این باشگاه بتوانند شجاع را راضی کنند، احتمالا شاهد حضور او در الاهلی و ادامه همکاری‌اش با باشگاه‌های قطری خواهیم بود. به نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان هم با پیوستن شجاع به الاهلی در این تیم ماندگار شود. پیوستن شجاع به الاهلی و ماندن کنعانی در این تیم می‌تواند بدترین خبر ممکن برای کادرفنی پرسپولیس و هواداران این تیم باشد چرا که این 2 نفر در چند وقت اخیر و بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها در لیست یحیی گل‌محمدی قرار داشتند و اخباری درباره بازگشت آنها به پرسپولیس منتشر شده بود که گویا این اتفاق را باید منتفی دانست./منیبان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار