نیلی شکایت خود را از طائب پس گرفت-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

نیلی شکایت خود را از طائب پس گرفت

در پی عذرخواهی فرمانده قرارگاه عمار از «میثم نیلی» به‌دلیل انتساب مطلبی به وی، نیلی شکایت خود را از «مهدی طائب» پس گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 09
کد خبر: ۱۳۲۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر انتشار یک فایل صوتی از سخنرانی «مهدی طائب» در یک محفل خصوصی که در دفاع از «محمدباقر قالیباف» مطلبی نادرست درباره ارتباط «میثم نیلی» با افشای حواشی سفر جنجالی خانواده رئیس مجلس به ترکیه مطرح شد، شکایت این فعال رسانه‌ای از فرمانده قرارگاه عمار را در پی داشت.
در پی عذرخواهی فرمانده قرارگاه عمار از «میثم نیلی» به‌دلیل انتساب مطلبی به وی، نیلی شکایت خود را از «مهدی طائب» پس گرفت.

 انتشار یک فایل صوتی از سخنرانی «مهدی طائب» در یک محفل خصوصی که در دفاع از «محمدباقر قالیباف» مطلبی نادرست درباره ارتباط «میثم نیلی» با افشای حواشی سفر جنجالی خانواده رئیس مجلس به ترکیه مطرح شد، شکایت این فعال رسانه‌ای از فرمانده قرارگاه عمار را در پی داشت.

موج‌سواری معاندان و همچنین سوءبرداشت‌ها از این موضوع باعث شد تا طائب با ارائه توضیحاتی درباره سخنانش، از نیلی عذرخواهی کند و ساحت او را از چنین موضوعاتی پاک و مُبرّا بداند.* یکم؛ امام عزیز ما می فرمود: «ببینیم کدام رفتار و گفتارمان دشمن را خشنود می‌کند و دوست را ناشاد و دلشکسته و بدانیم که از آن باید پرهیز کنیم». امیدوارم این دست‌نوشته، موجب ناشادی دشمنان و خوشحالی دوستان شود.

* دوم؛ خود می‌دانم کسی نبوده و نیستم اما به لطف خدا، افتراء و کذب و تهمت‌ها، روزانه در فضای غبار آلود رسانه‌ای علیه این بنده ناچیز خدا و امثال او کم نبوده و نیست و طبعاً اگر حیثیت و مصلحت بزرگ‌تری در میان نبود، از کنار این اتهام بی اساس اخیر هم عبور می‌کردم، لیکن در این فقره، سکوت را مکمل سناریوی خطرناک دشمن تلقی کرده و با شکایت رسمی به دادگاه ویژه روحانیت سعی کردم به سهم خودم در تبیین حقیقت و خنثی‌سازی نقشه رسانه‌ای بیگانگان علیه نظام و دولت مظلوم اسلامی بکوشم.

* سوم، خدا را شکر می‌کنم که با توضیحات مؤمنانه جناب حاج آقای طائب، نقشه شیطانی جبهه رسانه‌ای آمریکایی، انگلیسی و سعودی در ایجاد شکاف و القای تفرقه در داخل و فتنه‌گری در میان قوا تا حدودی خنثی و نقش بر آب شد.

* چهارم؛ هرچند سخنان قبلی جناب حجت‌الاسلام حاج مهدی طائب، در فایل صوتی و تصویری بعدی از سوی ایشان، تصحیح و اصلاح شد و بنده را از پیگیری نامطبوع آن شکایت منصرف کرد، اما حواشی این چند روزه و هیجان و ولع جبهه رسانه‌ای دشمنان ملت، چندباره به همه ما نشان داد که آنان تا چه اندازه مشتاقانه مترصد کوچک‌ترین فرصت برای ضربه زدن به افکار عمومی، امید و ایمان مردم عزیز ایران و مترقب خدشه به چهره نورانی نظام و مقام ولایت‌اند.‌ توجه به این مطلب اولاً برای همه مسئولان ارشد کشور و ثانیاً برای همه کسانی که مثل ما صاحبان تریبون و رسانه و منبر هستند، اهمیتی مضاعف خواهد داشت.

* پنجم؛ وَمَا أُبَرِّیءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ... به او پناه می‌برم و از او توفیق و یاری می‌جویم. وَفَقنَا الله لِمَرضاتِه./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
United States of America
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
من 13000 یورو توسط roi-forex توسط یک کارگزار سرمایه گذاری جعلی از من برداشته شد. من توسط یکی از دوستان با JOLLYINVESTIGATORS-COM آشنا شدم. پس از ارائه تمام شواهد مورد نیاز، تحقیقات انجام شد و در نهایت پولم را گرفتم. از شما متشکرم JOLLYINVESTIGATORS=COM.
اگر پول یا بیت کوین را به دلیل کلاهبرداری از دست دادید، باید آنها را واتساپ +1-201-895-1743 کنید.
تحلیل های برگزیده