نشست معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

نشست معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه

نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰

به گزارش راهبرد معاصر نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار گردید.

این نشست در راستای همکاری، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور و تعامل بیشتر بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در موضوعات مرتبط انجام شد.

در ابتدای این نشست، وزیر اطلاعات ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد مطالبی پیرامون آخرین مسائل و موضوعات امنیتی در حوزههای داخلی، منطقه ای و بین المللی بیان نمود.

در ادامه جلسه، برخی اعضاء به طرح اخبار و موضوعات حوزه های مربوطه پرداخته بر هم افزایی بیشتر اعضای جامعه اطلاعاتی در راستای تحقق اهداف اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین طائب نیز ضمن تشکر از دعوت وزیر اطلاعات برای حضور در این وزارت‌خانه، با بیان این که دشمنان نظام و مردم همه توان خود را برای ضربه به کشور به کار برده اند، تعامل بیش تر دو نهاد اطلاعاتی سپاه و وزارت اطلاعات و سایر نهادهای اطلاعاتی را ضروری دانست. همچنین، جانشینان وی در خصوص مسائل روز و چگونگی افزایش هم افزایی بین دو دستگاه، مطالبی را مطرح کرد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده