بهترین قیمت خرید تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی.-راهبرد معاصر

بهترین قیمت خرید تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی.

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 01
کد خبر: ۱۳۶۴۶۲

با رشد تکنولوژی بلاکچین، در حال حاضر کاربران متعددی از سراسر دنیا به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. همچنین با افزایش قیمت بیت کوین BTC روزانه به تعداد این کاربران اضافه می‌شود. کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در چند سال اخیر تعداد زیادی از آنها در بازار رمز‌ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سرمایه‌گذاران ایرانی نیز مانند تمامی سرمایه‌گذاران، به دنبال بهترین پلتفرم برای انجام معاملات خود هستند. در این مطلب سعی داریم با پرداختن به تاریخچه خرید فروش ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف و ایران دید کلی نسبت به نحوه انجام معاملات از گذشته تا کنون داشته باشیم. سپس مهم‌ترین نکاتی که کاربران ایرانی برای انجام معاملات در صرافی‌های داخلی باید مد نظر داشته باشند را بررسی کنیم و در انتها به این بپردازیم که چگونه می‌توانیم رمزارزهای خود را با بهترین قیمت خریداری کنیم.

 

تاریخچه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشورهای خارجی

 

 

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتال به یکی از پرطرفدارترین بازارهای مالی تبدیل شده‌اند. روند گسترش استفاده از کریپتوکارنسی‌ها از کشورهای بزرگ و با تعداد معدودی رمزارز آغاز شد. اکنون تقریبا در تمامی کشورها صرافی‌های مختلفی برای انجام معاملات رمزارزها راه‌اندازی شده است. به گزارش سایت خبری تحلیلی ارز دیجیتال میهن بلاکچین و cointelegraph حدودا ۲۰,۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف در حال حاضر وجود دارند.

در ابتدای معرفی بیت کوین و ارزهای دیجیتال اولیه نظیر اتریوم، مونرو، زی کش و غیره، پلتفرمی برای خرید و فروش آنها وجود نداشت. کاربرانی که در روزهای اولیه معرفی ارزهای دیجیتال مایل به خرید فروش آنها بودند، باید معاملات خود را به صورت همتا‌به‌همتا به انجام می‌رساندند؛ اما امروزه کاربران بازار رمز‌ارزها می‌توانند برای خرید و فروش آنها به صرافی‌ها معتبر بسیاری مانند کوین بیس، بایننس و FTX مراجعه کنند. همچنین می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود از قبیل تعداد توکن‌ها، حجم مارکت کپ، حجم معاملات روزانه و غیره را در پلتفرم‌هایی مانند کوین مارکت کپ و کوین گکو بدست بیاورند.

 

خرید ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی به شکل است؟

 

به نقل از میهن بلاکچین و کوین گکو پروسه خرید ارزهای دیجیتال دیگر مانند گذشته سخت نیست و کاربران می‌توانند آزادانه از بین بیش از ۵۲۶ صرافی متمرکز و غیر‌متمرکز رمزارزهای خود را بخرند، بفروشند و به یکدیگر تبدیل کنند. در حال حاضر صرافی‌های غیر متمرکز نظیر پنکیک سواپ، کرو فایننس، سوشی سواپ و غیره به کاربران اجازه می‌دهند بدون نیاز به یک نهاد واسط ارزهای دیجیتال را خریداری کنند، آنها را به یکدیگر تبدیل کنند، وام بگیرند یا با سپرده‌گذاری (Staking) دارایی‌های خود به کسب درآمد بپردازند.

نگهداری رمزارزها در صرافی‌های متمرکز همراه با خطراتی مانند امکان مسدود شدن دارایی‌ها و سرقت اموال توسط هکرها یا تیم صرافی است؛ اما سرمایه‌گذاری، خرید و فروش و نگهداری رمزارزها در صرافی‌های غیر‌متمرکز با چنین مخاطراتی روبرو نیست، زیرا در این صرافی‌های مدیریت اموال کاربران در دست خودشان است و نه تیم توسعه‌دهنده صرافی. هر چند که کاربران هنگام کار با دکس‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که وجود یک ایراد جزیی در کدهای برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند صرافی‌های غیر متمرکز نیز می‌تواند راه را برای سرقت اموال آنها توسط هکرها باز کند. بنابراین توصیه می‌شود برای انجام معاملات در صرافی‌های غیر‌متمرکز نیز حتما جوانب احتیاط را رعایت کرده و تمامی سرمایه خود را در آنها قرار ندهید.

 

بهترین قیمت خرید تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی.

در کشور ما نیز تب‌و‌تاب معاملات ارزهای دیجیتال شدت گرفته و بسیاری از مردم از آنها برای خرید و فروش، کسب سود، پس‌انداز و ترید استفاده می‌کنند. تا چند سال پیش خرید و فروش رمز‌ارزها در ایران کار ساده‌ای نبود و افراد برای خرید آنها با چالش‌های بسیاری روبرو بودند.

در آن زمان مردم برای خرید یا فروش رمز‌ارزهای خود مجبور به اعتماد کردن به اشخاص ثالثی بودند که هویت آنها به هیچ‌وجه قابل تایید نبود؛ اما اکنون خرید رمز‌رزها از هر زمان دیگری ساده‌تر است. کاربران ایرانی می‌توانند به سادگی و با ثبت نام در بیش از ۳۵ صرافی مختلف که در زمینه خرید و فروش رمز‌ارزها فعالیت می‌کنند، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

مخاطرات و دغدغه‌های کاربران ایرانی برای خرید و فروش رمزارزها چیست؟

 

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می‌کنند؛ اما همواره یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که کاربران این حوزه با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، حصول اطمینان از امنیت و معتبر بودن صرافی است. برای اینکه کاربران بتوانند در مورد امنیت یک صرافی اطمینان حاصل کنند، باید حتما به موارد زیر توجه داشته باشند:

 

  • بررسی آدرس و شماره تلفن: کاربرانی که قصد فعالیت یا ترید در پلتفرم‌های معاملاتی ایرانی را دارند، باید مد نظر داشته باشند که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر صرافی داشتن آدرس معتبر، تلفن ثابت و احراز نشانی محل است.

 

  • پشتیبانی قوی: یکی از نکاتی که ممکن است معاملات افراد را در صرافی‌های تحت تاثیر قرار دهد، پشتیبانی ناکارآمد و ضعیف یک صرافی ارز دیجیتال است. پیش از افتتاح حساب و استفاده از یک صرافی برای انجام معاملات خود حتما به این نکته توجه داشته باشید. برای کسب اطلاع از نحوه پشتیبانی صرافی‌ها می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی آنها عضو شوید یا از سرویس مقایسه قیمت صرافی‌ها در وب‌سایت میهن بلاکچین استفاده کنید. در سرویس مقایسه قیمت صرافی‌ها، کاربران تجربه‌های خود را هنگام کار با صرافی‌های مختلف با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارند این موضوع می‌تواند کمک شایانی به شما برای انتخاب بهترین صرافی به منظور انجام معاملاتتان بدهد.

 

یکی دیگر از موارد تاثیر‌گذار برای انتخاب یک صرافی معتبر، محیط کاربری وب‌سایت یا اپلیکیشن آنها است. هر چه محیط کاربری اپلیکیشن یک صرافی ساده‌تر باشد، کار با آن نیز آسان‌تر خواهد بود.

 

کدام ویژگی‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال به انجام معاملات آسان‌تر کمک می‌کند؟

مواردی که صرافی‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود باید ارائه دهند عبارتند از:

  • فرایند احراز هویت آسان و سریع
  • داشتن حجم بازار مناسب برای انجام معاملات
  • سرعت در فرایند انتقال پول و طرف قرارداد بودن با بانک‌های مختلف
  • داشتن سقف بالای پرداخت و دریافت برای کاربران
  • امنیت بالا و نداشتن سابقه هک
  • ایجاد امنیت برای کاربران با فراهم نمودن ویژگی‌های اضافی مانند ورود دومرحله‌ای یا استفاده از احراز هویت بیومتریک
  • داشتن سبدی متعدد از رمزارزها به منظور تسهیل فرایند معامله برای کاربران
  • دریافت کارمزد پایین برای انجام معاملات
  • برگزاری رویدادهای مختلف به منظور آموزش و ترغیب کاربران برای یادگیری هر چه بیشتر
  • ارائه مطالب آموزشی در وب‌سایت
  • فراهم کردن مناسب‌ترین قیمت‌ها با توجه به قیمت لحظه‌ای رمز‌ارزها

 

چگونه می‌توانیم رمزارزهای خود را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای انجام معاملات و کسب سود در بازار رمز‌ارزها، یافتن بهترین قیمت خرید برای آنهاست. در صرافی‌های مختلف با توجه به قیمت روز دلار، قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، عمق بازار و تعداد فروشنده و خریدار، رمز‌ارزها قیمت‌گذاری می‌شوند. کاربران برای پیدا کردن بهترین قیمت خرید ابتدا می‌توانند با ضرب قیمت روز دلار در قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال قیمت تقریبی بازار مورد نظر خود را پیدا کنند.

همچنین میهن بلاکچین سرویسی را به نام ماشین حساب ارز دیجیتال برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس قیمت ارز‌ دیجیتال را محاسبه کنند. علاوه‌بر این کاربران می‌توانند با مراجعه به سرویس مقایسه قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها، بهترین قیمت را در بین تمامی صرافی‌ها برای خرید رمزارز مد نظر خود جستجو کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

 

در سرویس مقایسه قیمت صرافی‌های وب سایت میهن بلاکچین، اکثر صرافی‌های معتبر حضور دارند. همچنین کاربران می‌توانند در این سرویس بهترین قیمت خرید بیت کوین، قیمت خرید تتر، قیمت خرید اتریوم و سایر رمز‌ارزها را در بین صرافی‌های مطرح جستجو کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار