پاسخ سازمان حج و زیارت به حاشیه‌ها درباره ساختمان ۱۴ طبقه در قم-راهبرد معاصر

پاسخ سازمان حج و زیارت به حاشیه‌ها درباره ساختمان ۱۴ طبقه در قم

سازمان حج و زیارت در واکنش به سخنان اخیر یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی تلویزیون درباره ساختمان ۱۴ طبقه این سازمان در قم اعلام کرد: ساختمان مذکور ۲ طبقه است نه ۱۴ طبقه!
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 08
کد خبر: ۱۳۷۳۳۹

به گزارش راهبردمعاصر، طی روز‌های گذشته یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بدون هر نوع تحقیق معتبر و قابل استناد، صحبت‌هایی در خصوص دفتر اداره حج و زیارت در استان قم مطرح کرده که نه تنها موجب خوشنودی رسانه‌های معاند شد بلکه قلب خادمان حجاج و زائران را به درد آورده و موجبات اشاعه بدبینی و بداخلاقی در سطح جامعه به ویژه مومنان شده است.

سخنان این کارشناس مذهبی پیرامون ۱۴ طبقه بودن دفتر اداره حج و زیارت استان قم، فاقد اطلاعات معتبر و متقن است چرا که ساختمان اداره حج و زیارت قم در خیابان ۱۵ خرداد قم و در دو طبقه بنا و با تعداد ۱۴ کارمند به خدمت رسانی زائران و حجاج می‌پردازد.

از تمامی کارشناسان مذهبی و دلسوزان نظام تقاضامندیم در سخنان خود دقت لازم و کافی را برای تنویر افکار عمومی داشته باشند و موجبات تشویش اذهان عمومی و بدبینی هموطنان عزیز را با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور فراهم نیاورند.

یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی تلویزیون اخیراً در برنامه‌ای که به مرور سیره معنوی، اخلاقی و اجتماعی امام خمینی (ره) اختصاص داشت گفت: "امام خمینی (ره) در ساختمان سه طبقه‌ای که نما داشت، ساکن نمی‌شد، اما اکنون در ساختمان‌های دولتی چه خبر است؟ سازمان حج و زیارت در قم یک ساختمان ۱۴ طبقه دارد! مگر یک سازمان در یک استان چند نفر نیرو و پرسنل دارد؟ وقتی در این باره از آن‌ها سؤال کردم گفتند بعثه و مرکز پژوهش‌های سازمان حج نیز در این ساختمان قرار دارد! اگر همه مردم داشتند، شما هم داشته باشید، اما چه فایده دارد که شهرداری‌ها، زیبا‌ترین ساختمان‌ها، بانک‌ها مجلل‌ترین ساختمان‌ها و اداره‌های دولتی گران‌ترین ساختمان‌ها را داشته باشند. /تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار