خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان-راهبرد معاصر

خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

فرش یکی از اساسی‌ترین لوازم در خانه‌های ایرانیان است. فرش‌های کاشان نیز از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند، به همین علت محبوبیت زیادی در میان خریداران ایرانی و جهانی دارند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 15
کد خبر: ۱۴۲۴۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ خرید فرش ماشینی به روش های مختلفی امکان پذیر است، مانند خرید حضوری فرش ماشینی کاشان و خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و برای راحتی خانواده ها، فروشگاه های اینترنتی فرش زیادی دایر شده تا کارخانجات به راحتی بتوانند محصولات باکیفیت و متنوع خود را با قیمت ارزان تر از بازار فرش به فروش برسانند. در این مطلب قصد داریم درباره مزایای خرید اینترنتی فرش کاشان ارزان با شما صحبت کنیم. پس اگر به دنبال خرید فرش ارزان قیمت هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

 

خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

ویژگی های فرش ماشینی کاشان

خریداران در زمان خرید فرش، معیارهای زیادی را در نظر می گیرند، مانند کیفیت و زیبایی، تعداد شانه و تراکم، جنس نخ و الیاف، قیمت فرش و... . همه مایلند تا محصولی خریداری کنند که جلوه خوبی به دکوراسیون خانه شان ببخشد.

مواد اولیه مورد استفاده در بافت فرش، از جمله موارد مهم و موثر در کیفیت فرش های کاشان است. از میان انواع جنس نخ های موجود، الیاف اکریلیک بهترین جنس مورد استفاده در بافت فرش هستند که ویژگی های منحصر بفردی دارد. بدون پرزدهی و ایجاد آلرژی و حساسیت به خصوص برای افراد حساس و کودکان، مقاومت بالا در مقابل گرما و پاخور زیاد تعدادی از ویژگی های فرش های اکریلیک است که باعث می شود این فرش دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

شانه و تراکم بالا و استفاده از الیاف درجه سبب ظرافت و ریزبافتی فرش های کاشان شده است. نقش های شلوغ و نگاره های ریز و درشت در این طرح فرش، تبدیل به مشخصه ای بارز در فرش های کاشان شده است. طراحی زیبا فرش های ماشینی کاشان، سبب شده تا این فرش در مقایسه با فرش های دیگر، ظاهری زیباتر و چشم نوازتر داشته باشد. ازجمله بیشترین طرح های رایج در بافت فرش های کاشان، طرح های سنتی دارای ترنج و محراب و حاشیه می باشد که برگرفته از اصالت و تاریخچه کهن بافت فرش در این منطقه است. از معروف ترین نقوش فرش کاشان می توان به نقوش ترنج، محراب، محتشم کاشان، گلدانی و درختی کاشان، شکارگاه، بته جقه، فرش پنج رنگ و... اشاره نمود.

 

خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

مزایای خرید فرش کاشان ستاره کوروش

 

همان طور که تا اینجای مطلب گفتیم، فرش کاشان کیفیت بالا و تنوع بسیاری از نظر طرح و رنگ دارد. اما مزایای دیگری نیز در فرش های کاشان وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می شود:

  1. با دست کشیدن روی سطح فرش، نخ خاب به صورت دانه دانه از بین انگشتان شما رد خواهد شد و در هم نمی پیچید.
  2. فرش های کاشان دارای برگشت پذیری هستند. یعنی اگر نخ خاب فرش بر اثر فشار یا ماندن جسم سنگین روی آن، خم شود به راحتی به حالت قبل باز می گردد.
  3. این فرش در رنگ هایی متنوع، از رنگ های سنتی گرفته تا رنگ های شاد و زنده، تولید می گردد و جلوه زیبایی به منزل شما خواهد بخشید.
  4. استفاده از الیاف اکریلیک در بافت فرش کاشان، اصلا بوی مواد نفتی نمی دهد و از استحکام بالایی نیز برخوردار است.
  5. با لمس فرش، دست تان دچار چسبندگی نمی شود و به راحتی روی سطح فرش سر می خورد.

کارخانه فرش کاشان یکی از معتبرترین کارخانه فرش در شهر کاشان است که انواع فرش ماشینی را با طرح و رنگ بندی متنوع تولید و به خریداران محترم عرضه می نماید.

 

انواع فرش کاشان ارزان قیمت

خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

فرش های تولیدی به دلیل تنوع زیادی که در شانه و تراکم، رنگ و طرح و ... دارند، قیمت مختلفی نیز دارند. در بین انواع فرش ماشینی کاشان، می توان به فرش های ۵۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه اشاره کرد که قیمت مناسبی دارند.

  • فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ تولید شده با نخ اکریلیک، ضخامت بالایی دارد و برای مکان هایی با رفت و آمد بالا مناسب هستند.
  • فرش های طرح ۷۰۰ شانه دارای تراکم بالاتر از ۱۰۰۰ هستند و قیمت بسیار ارزان و عمر زیادی دارند.
  • یکی از ارزان قیمت ترین و محبوب ترین فرش های ماشینی کاشان، فرش 700 شانه است. این فرش تنوع زیادی در طرح و نقش دارد و جزو تولیدات اقتصادی به حساب می آید به همین دلیل خریداران زیادی دارد.
  • فرش ماشینی کاشان 1000 شانه با ارتفاع خاب حدودا 8 میلی متر که با نخ اکریلیک هیت ست بافته شده هم ازجمله فرش های مقرون به صرفه می باشد.
  • فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان به فرش دستباف گونه نیز معروف است. فرش کاشان 1200 شانه نیز طرفداران زیادی دارد. قیمت این فرش در کارخانه فرش کاشان ۲0 تا ۳۰ درصد ارزان تر از بازار فرش می باشد.
  • فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ هم جزو فرش های باکیفیت و گران قیمت است. ظاهر این فرش ریز بافت و شبیه فرش دستباف می باشد. الیاف مورد استفاده در بافت این فرش از نوع اکرلیلک هیت ست است. قیمت فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه بالاترین قیمت را در میان فرش های ماشینی دارد که میتوان به جرعت گفت در دسته بهترین فرش های ماشینی نیز قرار دارد فرش کوروش یکی از بزرگترین تولید کننده های فرش 1500 شانه میباشد که دارای بیشترین تنوع فرش 1500 شانه میباشد برای دیدن طرح های فرش 1500 شانه میتوانید فرش کوروش 1500 شانه را داخل گوگل سرج کنید

 

فرش ارزان از کجا بخرم؟

 

خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت، باید دقت کنید تا از فروشگاهی معتبر فرش را خریداری کنید. در زمان انتخاب دقت نمایید که فرش دارای برچسب کارخانه بوده و مشخصات فرش روی برچسب نوشته شده باشد. خرید فرش بی کیفیت، باعث می شود تا فرش پرز دهد و عمر و دوام کمی داشته باشد.

فروشگاه فرش ستاره کوروش، به علت فروش فرش مستقیم فرش از کارخانه، یکی از کارخانجات تولید فرش ارزان قیمت است. فرش ارزان قیمت در فرش کوروش با الیاف اکریلیک هیت ست شده بافته شده و دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی می باشد.

 

خرید فرش کاشان با قیمت ارزان

 

بعد از آشنایی با کیفیت و انواع فرش ماشینی کاشان، اکنون بهتر است بدانید که تمام تولیدات فرش کاشان دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی هستند. همین موارد باعث شده تا استقبال زیادی از سمت خریداران داشته باشد. استفاده از مواد اولیه درجه یک در بافت، وجود ماشین آلات بافندگی مدرن، پرسنل و متخصصین مجرب و کاربلد در کارخانه فرش کاشان، سبب شده تا این مجموعه فرش های ماشینی با کیفیت بالا تولید کند.

فروش فرش کاشان با قیمت کارخانه از مزایای خرید فرش از این مجموعه است، که سعی دارد تولیدات خود را با قیمت ارزان تر از بازار فرش به دست مشتری برساند. محصولات فرش کاشان با تنوع بالا در طرح و رنگ و با نرخ کارخانه به دست مشتریان می رسد.

عرضه فرش کاشان ارزان قیمت در فروشگاه فرش کوروش، به دلیل حذف دلالان و واسطه ها و هزینه های اضافی امکان پذیر است. در صورتی که قصد خرید فرش ارزان از فروشگاه اینترنتی را دارید، فروشگاه فرش کوروش را به شما پیشنهاد می کنیم تا انتخابی عالی داشته باشید. تمام محصولات موجود در این فروشگاه شامل انواع ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه با کیفیت و با قیمت ارزان عرضه می شود. الیاف بکار رفته در تولید فرش های کاشان از جنس اکریلیک هیت ست و بدون پرزدهی و بادوام می باشد.

 

خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت کاشان

در خرید اینترنتی فرش کاشان این امکان وجود دارد که از تمام صفحات محصولات موجود در وبسایت دیدن نماید. بنابراین می توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش،  تمام محصولات را مشاهده و مقایسه کرد تا انتخاب مناسب تری داشت. این کار در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کرده و در موراد خاص می توان از تخفیف های موجود در فروشگاه نیز بهره مند شد.

یکی از فروشگاه های معتبر فرش ماشینی کاشان، کارخانه فرش کاشان می باشد. با مراجعه به آدرس www.bfarsh.com از فرش های موجود دیدن و فرش مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. مطمئن باشید که سفارش تان را در کوتاه ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل خواهید گرفت.

کلام آخر در خرید اینترنتی فرش ارزان کاشان

در فروشگاه فرش کوروش می توانید فرش کاشان را مستقیما از کارخانه و با قیمت ارزان خریداری نمایید. با مراجعه به وبسایت می توانید از انواع فرش کاشان با طرح، رنگ، شانه و تراکم مختلف دیدن کنید. سپس با توجه به نیاز و سلیقه خود فرش مناسب منزل را انتخاب و با قیمت کارخانه خریداری نمایید. قابل ذکر است که تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی ۵ ساله کیفیت می باشد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار