خبر مهم رئیس کمیسیون آموزش درباره واریز مبلغ علی الحساب به حساب معلمان+ جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

خبر مهم رئیس کمیسیون آموزش درباره واریز مبلغ علی الحساب به حساب معلمان+ جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای معلمان واریز شده است و خستگی یک و نیم ساله از تنمان بیرون رفت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 22
کد خبر: ۱۴۸۰۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سومین روز از اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد:مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای معلمان واریز شده است و خستگی یک و نیم ساله از تنمان بیرون رفت.

 

وی ادامه داد: ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت علی الحساب شد و شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستیم که طلیعه ای نو در آموزش و پرورش است.

 

منادی با اشاره به برخی مقاومت ها در مسیر تصویب قانون رتبه بندی گفت: با این قانون جایگاه معلم تعریف شد و او در بستر سالم رقابتی قرار گرفت. کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با مطالعه دقیق در مسیر رفع گره‌های آموزش و پرورش حرکت می‌کند.

 

وی ادامه داد: بازگرداندن تربیت صفر تا شش ساله ها به نظام آموزش و پرورش و انتزاع آن از سازمان بهزیستی، تغییر لایحه ضعیف دولت وقت در زمینه رتبه بندی و رساندن رتبه بندی به سرمنزل مقصود از جمله تلاش‌ها برای ارتقای آموزش و پرورش است.

 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امروز عنصر رقابت با رتبه‌بندی معلمان وارد آموزش و پرورش شده است، گفت: معلمان در ادامه بر کسب رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کنند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نننننن نن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
پس چرا به معلمهای به قول خودتون مهر آفرین ندادین
مگه اونا زحمت نکشیدن
به نیروهای دوماه پیمانی شده دادین بهه نیرووهای بیست سال پیمانی ندادین
محمد د
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
سلام مگر هزار بار اعلام نکردید که تاریخ احرای رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ به بد است پس جرا ما باز نشسته یکم مهر ۱۴۰۰ هستیم جیزی شامل ما نشد لطفا پیگیری نمایید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
اقایان یکی به ما توضیح بده ما در کدام گروه قرار داریم.اجرای رتبه‌بندی از31/6/1400است.بنده دراین تاریخ یعنی 31/6/1400شاغل ودر تاریخ 1/7/1400بازنشسته شدم.چرا این مبلغ علی الحساب را دریافت نکردیم.لطفا یکی مارا.توجیه کند که جریان چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
چقدر سر در گم هستیم اطلاعیه پشت اطلاعیه .حق تدریس را دیگه بدید بسلامتی هفته دولت است
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار