قوه‌ قضائیه: امنیت و اعتماد ثمره نیروی انتظامی مقتدر-راهبرد معاصر

قوه‌ قضائیه: امنیت و اعتماد ثمره نیروی انتظامی مقتدر

معاون اول قوه قضائیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۵۶۳

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که یادآور مجاهدت ها و نقش آفرینی های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت و حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن مجموعه فراجا تبریک عرض می نمایم.

امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و شوکت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند. بی شک نکوداشت این رشادت ها و فداکاری ها از سوی ملت بزرگ ایران نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است که با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اسلامی به امین مردم تبدیل شده و با اخلاق مداری به عنوان مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به ادای وظایف خویش مشغول است.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای پرافتخارنیروی انتظامی، و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه فرماندهان و کارکنان این نیرو، از ایزد منان موفقیت های روزافزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) خواستارم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده