لیست داخلی کی روش بسته شد؛ خبری از تغییر نیست-راهبرد معاصر

لیست داخلی کی روش بسته شد؛ خبری از تغییر نیست

لیست داخلی کی روش بسته شد؛ خبری از تغییر نیست
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 17
کد خبر: ۱۵۵۰۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، لیست بازیکنان داخلی تیم ملی در آینده دستخوش تغییر نخواهد شد و در دو هفته آتی لیگ برتر هم همان ۱۷ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

در تمرینات دو سه روزه این ۱۷ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی هیچ کار فنی انجام نمی‌شود و بازیکنان به واقع تمرینات ریکاروری را در کمپ تیم‌های ملی پشت سر می‌گذارند. از آنجایی که قرار است، تیم ملی در جام جهانی بازی‌های پرفشاری را پشت سر بگذارد، کارلوس کی‌روش تلاش می‌کند، از نظر بدنی شرایط بازیکنان مدنظر خود را بهتر کند.

در اولین اردوی ریکاوری ۱۶ بازیکن به اردو دعوت شدند، اما برای اردوی دوم یک بازیکن اضافه شد که این بازیکن محمد رضا اخباری بود. مربی دروازه‌بان‌ها که از نزدیک در استادیوم آزادی تماشاگر بازی پرسپولیس در برابر تراکتور بود، از کارلوس کی‌روش خواست اجازه دهد، محمد رضا اخباری را هم در اردو امتحان کند که سرمربی تیم ملی با این درخواست موافقت کرد.

البته همه ۱۷ بازیکنی که در اردو حضور دارند، در لیست نهایی جای نخواهند گرفت و کارلوس کی‌روش این موضوع را به آنها متذکر شده است. کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواسته در صورت خط خوردن روحیه خود را از دست ندهند چرا که بلافاصله بعد از این بازی‌ها جام ملت‌ها برگزار می‌شود.

کارلوس کی‌ روش خطاب به ملی پوشان گفت: برخی از ملی پوشان به خاطر شرایط سنی بعد از جام جهانی از اردو خط خواهند خورد و این فرصت را به بازیکنان جدید می‌دهد تا فرصت درخشش در ترکیب را به دست بیاورند./ پارس فوتبال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار