عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش

منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی در دیالی انجام دادند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 05
کد خبر: ۱۵۷۶۶۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی عراق علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی را در استان دیالی در شرق این کشور علیه تکفیری ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، طالب الموسوی، فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که حشد شعبی عملیات غافلگیرانه ای علیه عناصر گروه تروریستی داعش انجام داد.

وی اعلام کرد که این عملیات براساس داده های اطلاعاتی دقیق و رصد عناصر داعش از طریق دوربین های نظارتی انجام شد.

فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که عملیات مذکور در دو محور اساسی توسط نیروهای حشد شعبی و با هدف از بین بردن فرصت عناصر داعش برای سوء استفاده از شکاف امنیتی انجام شد.

لازم به ذکر است که عراق در سال ۲۰۱۷ پیروزی بر داعش را که در مدت بیش از سه سال نزدیک به یک سوم قلمرو این کشور را گرفته بود، اعلام کرد. با این وجود،‌هسته های پراکنده و پسمانده این گروه همچنان در مناطقی از عراق حضور دارند و گهگاه دست به حملات تروریستی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی می زنند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده