شانسی که کی‌روش به یک استقلالی داد-راهبرد معاصر

شانسی که کی‌روش به یک استقلالی داد

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت که همه بازیکنان حاضر در اردو برای قرار گرفتن در فهرست نهایی جام جهانی تلاش خواهند کرد و او نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 08
کد خبر: ۱۵۸۲۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی خوبی در حال برگزاری است و زمان کمی تا جام جهانی مانده است. تمرینات را ادامه می‌دهیم تا تیم خوبی را راهی جام جهانی کنیم. جو مناسبی در اردو وجود دارد و کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بتوانیم دست پر در جام جهانی حضور داشته باشیم.

 

وی درباره اینکه چقدر به حضور دوباره در جام جهانی امیدوار است، عنوان کرد: آقای کی‌روش شانس مجددی به من داده و همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. بلکه این شرایط برای همه بازیکنان وجود دارد. همه بازیکنان شانس دارند و همه تلاش می‌کنند در مهمترین رویداد فوتبالی حضور داشته باشند.

 

بازیکن تیم ملی درباره اینکه قرار است در پست هافبک دفاعی بازی کند یا دفاع مرکزی، گفت: در باشگاه و تیم ملی هر پستی که سرمربی درنظر بگیرد انجام وظیفه می‌کنم. همه سرباز تیم ملی هستیم.

 

چشمی درباره اینکه چه شناختی از حریفان ایران پیدا کرده‌اند، گفت: قطعاً کی‌روش هر روز برنامه فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌های حریف دارد. آنالیز خوبی انجام شده و کی‌روش نکات خوبی را به ما گوشزد می‌کند.

 

وی درباره شانس صعود تیم ملی از دور گروه جام جهانی خاطرنشان کرد: شاید اسماً و در ظاهر تیم‌هایی که در گروه هستند به نسبت جام جهانی قبلی آسان‌تر باشند ولی در عمل اینطور نیست و همه تیم‌های گروه‌مان قوی هستند و حتی انگلیس شانس قهرمانی دارد. با این وجود خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری به نسبت جام جهانی گذشته بگیریم. سعی می‌کنیم نتیجه در دوره قبلی را ارتقا دهیم. شاید یکسری این گروه را آسان‌تر بدانند ولی کار سختی داریم و همه باید تلاش کنیم تا موفق باشیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار