سالیوان خطاب به صهیونیست‌ها:مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شویم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سالیوان خطاب به صهیونیست‌ها:مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شویم

مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌ها این اطمینان را داده که آمریکا مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 22
کد خبر: ۱۶۰۳۷۲

به گزارش راهبرد معاصر آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی (IDF) دوشنبه در واشنگتن با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کرد.
به گزارش آی ۲۴، هدف از این دیدار رایزنی واشنگتن و تل آویو برای مقابله با آنچه تهدید‌های ایران در منطقه ادعا می‌شود، بود.

سالیوان در این دیدار در حالی به صهیونیست‌ها این اطمینان را داده که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد شد که تل آویو بدون آنکه پیمان ان پی تی را امضا کرده باشد ده‌ها کلاهک هسته‌ای را در زرادخانه‌های خود دارد.

پیش از این نیز «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره کشورمان، مدعی شد: «ما باید به هر روش ممکن مقابل گسترش نفوذ ایران در منطقه را بگیریم. این امر بسیار حیاتی است.»

در همین حال، جمهوری اسلامی ایران در واکنش به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، تولید اورانیوم تا غنای ۶۰ درصد خود را افزایش داد.

دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که دو طرف در جریان نشست کاخ سفید درباره ادامه وضعیت امنیتی در کرانه باختری گفتگو کردند، بدون اینکه مواضع جدیدی از سوی دولت اعلام شود./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار