آخرین وضعیت کرونا در کشور/ شناسایی ۲۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت کرونا در کشور/ شناسایی ۲۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۹ بیمار جدید و فوت یک بیمار در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 15
کد خبر: ۱۶۳۹۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۶۶۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۳۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۴۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۴ هزار و ۸۴۵ دُز رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته (چهارشنبه) تا امروز (پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کرونایی در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۲۳ نفر رسید.

️همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر رسید .

طبق اعلام وزارت بهداشت، ۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت هتستند.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

براساس این گزارش، تاکنون هفت میلیون و ۳۳۵ هزار و ۶۲۴ نفر از بیماران مبتلا بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۸۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار