لاوروف:اوکراین ابزار غرب برای جنگ ترکیبی علیه روسیه است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

لاوروف:اوکراین ابزار غرب برای جنگ ترکیبی علیه روسیه است

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد غرب از اوکراین به عنوان ابزاری برای جنگ ترکیبی علیه روسیه استفاده کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 25
کد خبر: ۱۷۰۲۴۲

به گزارش راهبرد معاصر سرگئی لاوروف در کنفرانس خبری مشترک با تیتی آنتونیو وزیر خارجه آنگولا گفت: روسیه و آنگولا برنامه‌های مشترکی برای همکاری دوجانبه در همه زمینه‌ها به ویژه کشاورزی و انرژی در اختیار دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، وزیر امور خارجه روسیه که به لوآندا پایتخت آنگولا سفر کرده است، تاکید کرد: ما از تلاش‌های ریاست جمهوری آنگولا برای حل بحران‌ها و اختلافات در قاره آفریقا حمایت می‌کنیم.

وی افزود: غرب از اوکراین به عنوان ابزاری برای جنگ ترکیبی علیه روسیه استفاده کرده است. ما عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین برای از بین بردن تهدید‌های مستقیم علیه امنیت کشورمان انجام می‌دهیم.

وزیر امور خارجه آنگولا نیز در این کنفرانس خبری گفت: در نشستی که با وزیر خارجه روسیه داشتیم مسائل مورد توجه مشترک که دارای منافع متقابل بین روسیه و آنگولاست و همچنین مسائل بین المللی و منطقه‌ای را بررسی کردیم.

وی افزود: ما امروز در گفتگو‌هایی که با یکدیگر داشتیم بر همکاری روسیه و آنگولا در زمینه‌های صنعت و تجارت و گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور تاکید کردیم./باشگاه خبرگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده