جشن هواداران پرسپولیس به خاطر استقلال-راهبرد معاصر

جشن هواداران پرسپولیس به خاطر استقلال

عصر روز دوشنبه و پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فضای هواداری آبی دوستان و قرمز دوستان فوتبال دو شکل متفاوت داشت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 04
کد خبر: ۱۷۸۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در بعد از ظهر روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه در نهایت با خروجی دل‌خواه طرفداران استقلال همراه نشد.

 

هواداران تیم استقلال که از چند هفته پیش از فرارسیدن موعد پرداخت پول استراماچونی مشخصاً اعلام می‌کردند امیدی به هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شان ندارند، پس از پایان مهلت قانونی فیفا که جمعه‌شب گذشته (۱۱ فرردین) تعیین شده بود صراحتاً در صفحات اجتماعی اعلام کردند که دیگر حاضر نیستند علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه شان باشد. آنها از اعضای هیئت مدیره نیز می خواستند که استعفا کنند.

 

این موضوع در حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان نیز به وضوح به چشم آمد و شعارهای تندی علیه مدیرعامل فعلی استقلال سر داده شد. اما در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که روز گذشته تشکیل شد حجت کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب و درنهایت با استعفای علی فتح الله زاده مخالفت شد تاموج تازه‌ای از انتقادات در صفحات اجتماعی از سوی هواداران استقلال به راه بیفتد.

 

این در حالی بود که عکس این موضوع در صفحات اجتماعی و هواداری باشگاه پرسپولیس در جریان بود. هواداران تیم قرمز پایتخت ضمن ابراز خوشحالی از ادامه حضور علی فتح‌الله‌زاده در مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال این اتفاق را جشن گرفته و از اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش می خواستند که فتح‌الله‌زاده را به عنوان مدیرعامل همیشگی این باشگاه تا ابد در راس استقلال منصوب کنند!

 

طرفداران پرسپولیس که دوشنبه شب و در حاشیه برنامه فوتبال برتر نیز متوجه بر هم ریخته شدن فضای مدیریتی و تیم استقلال و اختلاف نظر فتح‌الله‌زاده با روزبه چشمی - یکی از دو کاپیتان اصلی تیم استقلال - شدند، این موضوعات را در صفحات اجتماعی ادامه دادند و اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال را بیش از هر چیز به سود تیم پرسپولیس دانستند.

 

طرفداران پرسپولیس در این ارتباط با انتشار متن هایی که حاوی ابراز خوشحالی از شرایط به وجود آمده برای تیم استقلال بود خطاب به کادر فنی تیم پرسپولیس نوشتند: "باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در بازی های پیش رو بهترین نتایج را کسب کنید".

 

به زعم طرفداران پرسپولیس شرایط حریف دیرینه شان به هیچ عنوان مطلوب نیست و با توجه به نزدیکی امتیازات پرسپولیس و استقلال معتقد بودند احتمال دارد این تیم در بازی این هفته مقابل آلومینیوم در اراک امتیاز از دست بدهد. به همین خاطر تأکید داشتند که هر طور شده تیم محبوب شان باید ملوان را شکست بدهد و خودش را به رده دوم جدول برساند. به نظر می رسد این واکنش از سوی هواداران پرسپولیس به تلافی روزهایی باشد که طرفداران استقلال با براه انداختن کمپین "هشتگ یحیی باید بماند"، به نوعی باعث دلخوری هواداران پرسپولیس شده بودند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار