وزیر بهداشت:‌ کاهش نرخ رشد جمعیت از تهدیدات بزرگ کشور است-راهبرد معاصر

وزیر بهداشت:‌ کاهش نرخ رشد جمعیت از تهدیدات بزرگ کشور است

وزیر بهداشت گفت: یکی از تهدیدات بزرگ کنونی کشور، کاهش نرخ رشد جمعیت است؛ به طوری که رشد جمعیت از بالای ۴ به حدود یک درصد رسیده است و با خطر سالمندی جمعیت روبرو شده‌ایم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 13
کد خبر: ۱۷۹۵۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در بازدید از سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) تهران، از برگزاری جشنواره قرآنی وزارت بهداشت ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری و با مشارکت 45 هزار نفر از دانشگاهیان در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: از سال‌ها پیش در فرهنگستان علوم پزشکی، کمیته قرآن و عترت تشکیل شده و فعالیت دارد که همایش سالانه «قرآن و سلامت» توسط این کمیته برگزار می‌شود و در اواخر سال گذشته نیز با مشارکت گسترده در شهر مقدس قم شاهد برگزاری آن بودیم.

 

وی با بیان اینکه امروزه ثابت شده است معنویت در سلامت افراد موثر است، افزود: معنویت باعث پیشگیری و کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود و هیچ منبعی از معنویت برای ما بالاتر از قرآن و تعالیم وحی نیست.

 

عین اللهی افزود: اگر با قرآن مانوس باشیم، درس زندگی، رفتار صحیح اجتماعی و کاهش اضطراب و مهار فشارهای روانی را بهتر می‌آموزیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار