حضور غرفه‌های کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب-راهبرد معاصر

حضور غرفه‌های کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: غرفه‌های ثبت‌نام از خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی و صندوق امداد ولایت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی تهران برپا شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 13
کد خبر: ۱۸۳۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، پرپنچی گفت: غرفه ثبت‌نام از خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال و خودکفایی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در این نمایشگاه برپا شده است.

 

وی ادامه داد: در غرفه اشتغال و خودکفایی مشاوره شغلی و نحوه ارائه خدمات کمیته امداد به متقاضیان اشتغال نیز ارائه می‌شود همچنین در غرفه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، طرح‌ها و خدمات این صندوق ارائه می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهارداشت: همچنین حوزه امور فرهنگی نیز نسبت به برگزاری اردوهای فرهنگی برای حضور مددجویان تحت حمایت در نمایشگاه کتاب اقدام می‌کند.

 

پرپنچی با اشاره به نحوه ثبت‌نام خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: علاقه‌مندان به عضویت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق نشانی http://ekram.emdad.ir و با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: غرفه‌های کمیته امداد استان تهران از درب شماره یک مصلی تهران، محوطه ورودی، سمت چپ واقع شده است.

 

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ترکیبی از انواع هنرآفرینی‌ها، خدمات گوناگون، حضور متفاوت اقشار مختلف با محوریت و مادری کتاب به مهربانی یار مهربان صحه گذاشته است.

 

این رویداد با برنامه‌های متنوع و عرضه تازه‌ترین های بازار نشر تا ۳۰ اردیبهشت، میزبان کتاب دوستان است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده