دستگاه های مسؤول برای ساماندهی معتادان پایتخت کمک کنند-راهبرد معاصر

دستگاه های مسؤول برای ساماندهی معتادان پایتخت کمک کنند

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دستگاه های مسؤول برای ساماندهی معتادان کمک کنند، گفت: از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری 5000 معتاد به عهده شهرداری است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 25
کد خبر: ۱۹۱۰۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، سوده نجفی در یکصد پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد:در برخورد با آسیب ها، برنامه ای برای معتادان بهبود یافته نداریم و باید به دنبال برنامه های عملیاتی در این زمینه باشیم و نباید به برنامه های تئوری فردی اکتفا کرد.

 

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با این روند هزینه هایی که برای بهبود صورت گرفته، هدر خواهد رفت که یکی از این موضوعات ایجاد اشتغال است که باید دستگاه های مربوطه در این خصوص اقدام کنند.

 

وی همچنین تصریح کرد: نمی توان تلاش های شهرداری تهران به ویژه مدیرعامل سازمان رفاه را نادیده گرفت اما تمام اقدامات مربوط به شهرداری نیست و از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری پنج هزار معتاد به عهده شهرداری است و با توجه به اینکه تهران شهری ملی است باید سایر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

 

نجفی تأکید کرد: امیدواریم جلسات با حضور مدیریت شهری و دستگاه های اثرگذار ادامه داشته باشد تا با برنامه ریزی های لازم بتوان از آسیب ها در سطح شهر تهران جلوگیری کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار