آتش‌زدن ۲ خودروی پرادو به ارزش ۱۴۰ میلیارد قاچاق توسط قاچاقچیان-راهبرد معاصر

آتش‌زدن ۲ خودروی پرادو به ارزش ۱۴۰ میلیارد قاچاق توسط قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آتش‌زدن ۲ خودروی پرادو ۱۴۰ میلیارد ریالی قاچاق توسط قاچاقچیان و متواری شدن آنان در شهرستان سیریک خبرداد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 26
کد خبر: ۱۹۱۳۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی در پی خبر واصله مبنی بر ورود خودرو‌های لوکس خارجی به این شهرستان، یلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل یک تیم به محل مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های محسوس و غیر محسوس با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان با اجرای طرح مهار، تمامی مسیر‌های های عبوری قاچاقچیان را مسدود کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان با مشاهده ماموریان و با توجه به مسدود بودن راه فرار آنان، بدون توجه به دستور پلیس با آتش زدن ۲ خودرو پرادو قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق خودرو ادامه دارد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق در سطح خرد و کلان توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده