بررسی ماجرای تراموای تهران در شورای شهر-راهبرد معاصر

بررسی ماجرای تراموای تهران در شورای شهر

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت تراموا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۶۴۸

به گزارش راهبرد معاصر. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: قائمی عضو شورا، در خصوص برنامه هفتم و موضوعات شورا در این برنامه توضیحاتی ارائه می کنند. در مجلس بررسی برنامه هفتم آغاز شده و ما هم باید مسائل مهم شوراها را مطرح کنیم که در برنامه هفتم گنجانده شود.

 

وی ادامه داد: آقای امانی هم گزارشی از منطقه 18 ارائه می کنند و بررسی حسابرسی شورا (1400 و 1401 )را داریم که به موقع در حال انجام می شود.

 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ورود تراموا به تهران گفت: بحث تراموا سال هاست مطرح است. مطالعات انجام و هنوز عملیاتی نشده است. اگر ضروت آن تایید شود این کار انجام می شود. هنوزشورا و شهرداری به تصمیم نهایی در اینبار نرسیده است. البته کارهای مطالعاتی انجام شده و باید به شورا بیاد.

 

وی در خصوص ورود مترو باس به تهران، گفت:در خصوص ورود اتوبوس 3 کابین صحبت های شده است و قرار است خریداری شود، هنور خریداری نشده و اگر شده هنوز نیامده است.

 

چمران همچنین از تعطیلی شورا در هفته آینده خبر داد.

 

چمران در خصوص تذکر نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران به شهرداری درباره حمل و نقل گفت: در این زمینه قرار است تذکر کتبی خانم سلیمانی به شهردار تهران ارسال شود و پاسخ لازم به صورت کتبی از سوی شهردار به سلیمانی عضو شورای شهر تهران ارائه شود.

 

به گفته چمران، پس از تعطیلات یک هفته‌ای شورا، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا حاضر و اقدامات اخیر خود در خصوص عقد قرارداد جدید و تفاهمنامه‌ها در حوزه حمل و نقل را مطرح خواهد کرد البته قرار است هر ماه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا حاضر و گزارشی را در این حوزه ارائه کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار