پیشکسوت استقلال:شرایط آبی‌ها نگران کننده است-راهبرد معاصر

پیشکسوت استقلال:شرایط آبی‌ها نگران کننده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: آبی‌ها در نقل و انتقالات از سایر مدعیان عقب هستند و باید قبول کرد که عملکرد ضعیفی داشته‌اند و شرایط نگران کننده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ ستار همدانی در مورد استعفای سیدحجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استعفای کریمی در بدترین زمان ممکن بود. هر فردی که مسئولیت می‌گیرد باید به مشکلات رسیدگی کند و به یکباره، باشگاه را تنها نگذارد. هر روز مشکلات جدیدی برای استقلال به وجود می‌آید. اکنون جانشین کریمی باید خیلی سریع مشکلات را برطرف کرده و تیم را از بحران نجات دهد.

وی در خصوص وضعیت نقل انتقالات استقلال گفت: شرایط تیم در نقل و انتقالات اصلا خوب نیست و حالا هم که پنجره بسته شده است. مدیران باشگاه در جذب بازیکن عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. بعد از جدایی چند مهره تاثیرگذار، بازیکن جایگزین جذب نشده و این مساله نگران کننده است.

پیشکسوت استقلال درباره جذب مهرداد محمدی عنوان کرد: محمدی از لحاظ فنی، بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در فصل جدید به نکونام کمک کند.

وی در خصوص پرسپولیسی بودن مهرداد محمدی، گفت: در دنیای حرفه‌ای به این مسائل توجه نمی‌شود. بازیکن باید بدون هیچ دغدغه‌ایی کارش را در تیمبه خوبی انجام دهد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار