نتانیاهو در بیمارستان: حالم خوب است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو در بیمارستان: حالم خوب است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که عصر امروز راهی بیمارستان شده بود، در پیامی ویدیویی در بیمارستان گفت که حالش خوب بوده و گرما زده شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 15
کد خبر: ۱۹۴۵۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز و از بیمارستان تل هاشومر در تل آویو اعلام کرد که حالش خوب است.

عصر امروز بود که رسانه‌های اسرائیلی، از انتقال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بخش اورژانس مرکز پزشکی «شیبا» در منطقه «تل هاشومر» در نزدیکی تل‌آویو خبر داد.

دفتر نتانیاهو تایید کرد که او عصر امروز شنبه (۱۵ ژوئیه) به این بیمارستان منتقل شده است. به گزارش «واللا»، نتانیاهو پس از این که برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را در خانه‌اش از دست داد، به بخش اوراژانس این بیمارستان منتقل شد.

نتانیاهو در پیام ویدیویی خود در بیمارستان گفت که دیروز را بدون کلاه و بدون آب زیر نور آفتاب سپری کرده بود.

وی افزود که در حال حاضر حالش خوب بوده و از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان تل هاشومر قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام ویدیویی گفت با توجه به موج گرما، زمان کمتری را زیر آفتاب سپری کرده و آب بیشتری بنوشید.

نتانیاهو در حالی امروز به بیمارستان منتقل شده که ساکنان سرزمین‌های اشغالی خود را برای برگزاری بیست و هشتمین هفته متوالی تظاهرات علیه وی آماده می‌کنند.

نتانیاهو با پیگیری روند تصویب اصلاحات قضایی، هم در داخل با اعتراضات گسترده روبروست و هم در بخش سیاست خارجی با انتقاد متحدان مهمی همچون ایالات متحده مواجه شده است.

پس از آغاز تلاش‌های کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات در ساختار قضایی، فلسطین اشغالی به‌ویژه شهر‌های مهم آن از جمله تل‌آویو و حیفا هفته‌هاست شاهد تظاهرات پیوسته بوده است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار