اعلام جرم محیط زیست علیه عامل تخلیه فاضلاب در دماوند-راهبرد معاصر

اعلام جرم محیط زیست علیه عامل تخلیه فاضلاب در دماوند

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دماوند از برخورد با تخلیه کنندگان فاضلاب و پلمپ دو واحد آلاینده محیط‌زیست خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۸۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ نقی میرزا کریمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دماوند گفت: در پی انتشار فیلمی در شبکه‌های مجازی شهرستانی مبنی بر تخلیه فاضلاب توسط فردی در حاشیه جاده دماوند- تهران محدوده کمربندی رودهن، با توجه به مشخص بودن پلاک خودرو موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت و در این خصوص گزارشی به همراه مستندات به مرجع قضایی ارسال و اعلام جرم شد.

وی اظهار داشت: این اداره ضمن رصد فضای مجازی، گزارشات و موضوعات مرتبط با محیط‌زیست را بررسی و پیگیری کرده و اقدامات و برخورد‌های قانونی لازم با موارد مرتبط به انجام می‌رساند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: پیرو پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص فعال کردن کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در شهرستان، در اجرای رأی این کمیسیون در شهرداری رودهن، ۲ واحد آلاینده محیط‌زیست که موجبات نارضایتی و شکایت شهروندان را فراهم آورده بود، بعد از صدور اخطار‌های مکرر تا رفع آلودگی و مزاحمت برای مردم، پلمب شد.

میرزاکریمی از سایر شهرداران شهرستان خواست تا پیرو مکاتبات به عمل آمده نسبت به فعال کردن کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام کرده تا از فعالیت اماکنی که برخلاف اصول بهداشتی عمل می‌کنند و یا موجب مزاحمت برای مردم می‌شوند جلوگیری شود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار