غیبت استقلال و پرسپولیس در لیست سازمان لیگ-راهبرد معاصر

غیبت استقلال و پرسپولیس در لیست سازمان لیگ

نساجی، ملوان و تراکتور سه باشگاهی هستند که قرارداد نفرات جدید را ثبت کردند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۷۹۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  در شرایطی که یک روز تا پایان مهلت ثبت قرارداد بازیکنان جدید برای هفته اول لیگ برتر باقی مانده، تنها سه باشگاه قرارداد بازیکنان خود را ثبت کردند و 13 بازیکن هنوز موفق به تکمیل مدارک نشدند.

فرشید طاهری در این خصوص اظهار داشت: سه باشگاه تراکتور تبریز، نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی پرونده بازیکنان خود را جهت ثبت نام و صدور کارت به موقع به سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل داده‌اند و کارت بازی تمامی بازیکنان قدیمی و جدید این باشگاه‌ها صادر شده است. به همین دلیل باید از مدیریت این سه باشگاه به دلیل رعایت دقیق و به موقع قوانین نقل و انتقالاتی تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: باشگاه‌های دیگر هم در حال تکمیل ثبت نام بازیکنان‌شان هستند. باشگاه‌هایی مثل گل گهرسیرجان، آلومینیوم اراک و پیکان تهران هم مراحل پایانی صدور کارت بازیکنان قدیم و جدیدشان در حال سپری شدن است.


او در مورد باشگاه‌هایی که قراردادشان را ثبت نکرده‌اند گفت: باشگاه‌هایی که هنوز برای ثبت نام قرارداد بازیکنان جدید خود اقدام نکرده‌اند مهلت اندکی برای تکمیل پرونده‌ها دارند ولی کارت بازی بازیکنان قدیمی این باشگاه‌ها نیز بدون مشکل صادر و در اختیارشان قرارد خواهد گرفت اما در صورت عدم تکمیل پرونده بازیکنان جدید نمی‌توانند در هفته نخست از وجود آنها در مسابقات استفاده کنند.

البته غیبت باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال هواداران آنها را امیدوار خواهد کرد تا شاید آنها در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات هفته اول، بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده