کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی در بوئین زهرا-راهبرد معاصر

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در بوئین زهرا خبر داد و گفت: در این عملیات ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 12
کد خبر: ۱۹۹۰۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا شناسایی و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی برای پلیس محرز و محل اختفا و نگهداری مواد مخدر شناسایی و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضایی انجام شد و سرانجام ماموران مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان بوئین زهرا با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهم مراجعه و در اقدامی سریع موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: با دستگیری متهم و درادامه تحقیقات تخصصی ماموران مشخص شد، مابقی مواد مخدر در مغازه‌ای در شهر دانسفهان می‌باشد که ماموران این پلیس با هماهنگی قضایی و با همکاری ماموران کلانتری رامند به محل اعزام و ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات گفت: مبارزه پلیس با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی فراجا می‌باشد و شهروندان می‌توانند با در اختیار گذاشتن اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید و فروش مواد مخدر، نقش خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر را ایفا کنند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده