تعداد خبرنگاران عضو سامانه در کشور به ۸۰۰۰ نفر رسید-راهبرد معاصر

تعداد خبرنگاران عضو سامانه در کشور به ۸۰۰۰ نفر رسید

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ابتدای دولت تعداد خبرنگاران عضو سامانه کمتر از ۲۰۰۰ نفر بود که این میزان اکنون به ۸۰۰۰ نفر رسیده است.
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 13
کد خبر: ۱۹۹۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرشاد مهدی پور شامگاه شنبه در اختتامیه جشنواره خبر خوب در یاسوج افزود: همچنین میزان کل آگهی‌های های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، در سال ۱۴۰۰ بین مطبوعات استان ۶۰۰ میلیون تومان بوده و در سال گذشته این میزان به دو میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز، تا ۴ ماهه نخست سال این میزان، به یک میلیارد تومان رسیده است که تا پایان سال، افزایش پنج برابری خواهیم داشت.

مهدی پور تصریح کرد: در تمام آئین نامه‌ها و رتبه بندی‌ها استان‌های کمتر برخوردار، دو برابر دیگر استان‌ها از بودجه بهره مند می‌شوند و در سال گذشته علی رغم کاهش بودجه یارانه، این میزان در رتبه بندی برای استان کهگیلویه و بویراحمد دو برابر بود.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌هایی که باید انجام شود، برای حاکم نشدن فضای بد بر رسانه مبارزه با اخبار خلاف واقع است، گفت: فضای مجازی و بستر‌های نوین ارتباطی این امکان را می‌دهد که در هرجایی هر امکانی برای ارتباطات وجود داشته باشد.

مهدی پور اظهار داشت: همه ما در یک حوضچه بزرگ اطلاعات قرار داریم و اشتراک گذاری محتوا باید به گونه‌ای باشد که بین المللی فکر کرده و ملی عمل کنیم.

وی افزود: در حوزه کارگاه‌های بالای پنج نفر نیز تلاش شد که پرداخت یارانه کاغذ انجام شود. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده