مخالفت گلر پرسپولیس با جذب این بازیکن-راهبرد معاصر

مخالفت گلر پرسپولیس با جذب این بازیکن

انتقاد بیرانوند از جذب دروازه‌بان خارجی (ننکا میگوئل جونیور) توسط پرسپولیس/ چیزهایی درباره خالدآبادی می‌شنوم که ناراحت می‌شوم
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۳۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛: دروازه‌بان پرسپولیس درباره ارزیابی تیم‌ها بعد از برگزاری هفته نخست لیگ برتر، تصریح کرد: هنوز مشخص نمی‌کند. بعضی وقت‌ها یکسری تیم‌ها می‌گفتند نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و شرایط خاص خودشان را دارند. تمرینات دیر شروع شده و بازیکن نگرفتند و اتفاقاتی افتاد که از هفته اول تا هفته سوم - چهارم نمی‌شود روی هیچ تیمی نظر قطعی بدهید یا بگویید تیم خوبی است، قهرمان می‌شود یا مدعی باشد. از هفته هفتم به بعد این تیم می‌تواند تیم‌های مدعی را انتخاب کنیم و ساختار، نظم و نوع بازی آنها را ببینید مشخص می‌شود که چه رقیب سرسختی هستند.

مخالفت گلر پرسپولیس با جذب این بازیکن

بیرانوند در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه عدم جذب دروازه‌بان می‌تواند در صورت بروز اشتباه یا مصدومیت به وی فشار وارد کند، گفت: اگر فقط بحث گرفتن دروازه‌بان خارجی باشد، بازیکنی که وارد ایران می‌شود باید در 60 درصد مسابقات بازی کند و تا جایی که می‌دانم هر باشگاهی می‌تواند 6 بازیکن خارجی بگیرد. اگر نتواند در 60 مسابقات از این بازیکنان استفاده کند، سهمیه جذب بازیکنان خارجی آن تیم می‌سوزد. در حال حاضر پرسپولیس سه بازیکن خارجی دارد و شاید یکی از آنها 40 تا 50 درصد بازی کند. تا آنجایی که می‌دانم پرسپولیس با دروازه‌بان خارجی تمام کرده است. فکر می‌کنم گلر 19 ساله برزیلی است که جذب کردند ولی با این کارشان یک سهمیه فصل آینده تیم را می‌سوزانند.

 

وی افزود: اینطور نیست که من نگذارم بازی کند ولی خودتان دیدید دنبال این نیستم که بخواهم همه بازی‌ها را بازی کنم. فصل قبل احمد گوهری با من کار می‌کرد ولی چون حس کردم بدون حاشیه زحمت می‌کشد دوست داشتم در قهرمانی سهم داشته باشد. از ننکا درخواست کردم که در بازی با نساجی حتماً دقیقه 80 به بعد به احمد (گوهری) بازی بدهد آن هم به دلیل رفتاری که با من در یک سال داشت و با من همراه بود. حرف نمی‌زد و خوب کار می‌کرد. گلر خارجی سهمیه زیر 21 سال فقط سهمیه می‌سوزاند و 14-15 میلیارد تومان پول می‌رود. می‌توان این پول را برای بلیت هواپیما، هتل یا... کنار گذاشت. ما جوانان خوبی داریم. یکی از دروازه‌بان‌های خودمان را می‌دانم که تیم هوادار به دنبال جذب وی است. برای دروازه‌بان دوم صددرصد دنبالش هستند اما چون قرارداد پنج ساله با پرسپولیس دارد آقا یحیی اجازه جدایی او را نمی‌دهد.

بیرانوند پیرامون صحبت با محمدرضا خالدآبادی پیش از انتقال به استقلال گفت: با خالدآبادی صحبت کردم و به او گفتم ای کاش به پرسپولیس می‌آمدی. گفتم خودم کمکت می‌کنم و در تیم امید هم بود. چیزهایی درباره خالدآبادی می‌شنوم که واقعاً ناراحت می‌شوم. او فصل قبل گلر با کیفیتی نشان داد. به هر حال گلر یک تیم فوتبال امید ایران است. فکر می‌کنم استفاده از او برای عنایتی دردسرهایی داشته باشد.

 

وی درباره امیدواری برای بهبود رکورد کلین شیت خود، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که بهترین عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشم. خدا را شکر در این چند سال هم این اتفاقات برای من افتاد. درست است که بحث کلین شیت است اما برای کل تیم است. اگر بیرانوند عُرضه دارد تک نفره مقابل تیم‌های دیگر بازی کند تا گل نخورد. از فورواردی که آنجا داریم تا تا نفر آخری که حسین کنعانی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی هستند در این امر نقش دارند. همه تیم زحمت می‌کشند و من سهم کوچکی در کلین شیت دارم. تمام تمرکزم را می‌گذارم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال رؤیایی ملی پوشان با آنگولا در دیداری تدارکاتی، گفت: «چی چی گولا»؟! صلوات بفرستید!/تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار