دستگیری بیش از ۲۰۰ دزد و شرور در تهران-راهبرد معاصر

دستگیری بیش از ۲۰۰ دزد و شرور در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۱۸ تن از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 15
کد خبر: ۱۹۹۷۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: از چند روز پیش مرحله جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن برای مردم و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر از مزاحمان و مخلان نظم عمومی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در جریان این طرح نسبت به جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت نیز اقدام شد، گفت: در همین راستا و در نتیجه اجرای این طرح مأموران پلیس نسبت به دستگیری ۱۱۸ نفراز اراذل و اوباش اقدام کردند. کشف ۱۱۸تیغه انواع سلاح سرد و یک قبضه اسلحه شکاری از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

علیزاده با بیان اینکه در این طرح هفت خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند، گفت: همچنین ۱۱۵ سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در مجموع ۲۴۰ نفر در اجرای این طرح دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده مرتکب جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر و ... شده بودند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های جداگانه برای دستگیرشدگان اظهارکرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین اجرای چنین طرح‌هایی در آینده نیز ادامه خواهد داشت. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده