حرکت عجیب ستاره استقلال بعد از دربی-راهبرد معاصر

حرکت عجیب ستاره استقلال بعد از دربی

یکی از بازیکنان استقلال برای دریافته بخشی از مطالبات خود وعده جالبی داد
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۷۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، وقتی جدال فینال جام حذفی برگزار شد و استقلال با شکست مقابل پرسپولیس دومین کاپ فصل گذشته را هم از دست داد، مهدی قایدی از جمله بازیکنانی بود که مدیران وقت باشگاه استقلال روی حفظ او تاکید داشتند و مدعی بودند هر کس سرمربی این تیم شود قطعاً به قایدی اعتقاد خواهد داشت.

 

البته حرف آنها بی حساب هم نبود چون بعید به نظر می‌رسد مربی در ایران باشد که تمایلی به کار با چنین بازیکنی نداشته باشد. همان زمان بحث‌های زیادی هم مطرح شد که مهدی در استقلال می‌ماند اما در نهایت او به فوتبال امارات برگشت و پیراهن اتحاد کلبا را بر تن کرد تا بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی شود. در این میان اما به نظر می‌رسد او بخش قابل ملاحظه‌ای از مطالبات فصل قبل خود را دریافت کرده است.

 

یکی از افراد نزدیک به باشگاه در این رابطه به خبر ورزشی گفت: قایدی پس از پایان فصل به مدیران قبلی باشگاه استقلال گفت ماندن در تهران و بازی کردن برای استقلال یکی از اولویت‌های کاری او محسوب می‌شود به همین خاطر بخشی از مطالبات فصل قبل به این بازیکن پرداخت شد تا انگیزه‌اش برای ماندن بیشتر شود ولی در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و مهدی به فوتبال امارات بازگشت البته نمی‌توان ایرادی به قایدی گرفت چون اولاً ماندن در استقلال پروژه‌ای نبود که او بتواند بدون اجازه باشگاه الاهلی انجام بدهد و در ثانی، حتی اگر با صراحت هم می‌گفت که دوست ندارد در استقلال بماند، مطالباتش باید به طور کامل پرداخت می‌شد. تا جایی که من می‌دانم مهدی قایدی پس از پایان مسابقات قسمتی از طلب خود را گرفت اما هنوز به طور کامل تسویه حساب نکرده است./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار