ضرب‌وشتم کودک فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر
آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد

ضرب‌وشتم کودک فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها

شهرک‌نشینان صهیونیست یک کودک فلسطینی را در قدس اشغالی مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و استخوان دست وی را شکستند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 19
کد خبر: ۲۰۰۳۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عصر امروز دوشنبه شهرک‌نشینان صهیونیست مصطفی موسی ابوخلف، کودک فلسطینی اهل قدس را نزدیک باب الخلیل واقع در قدس اشغالی مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که پس از تعرض به این کودک فلسطینی و مصدومیت وی بر اثر ضربات وارده از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست، این کودک به بیمارستان «المقاصد» منتقل شده است.

موسی ابوخلف، پدر این کودک فلسطینی تصریح کرد که در نتیجه ضرب‌وشتم پسرش از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست، استخوان دست وی شکسته است.

از سوی دیگر ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با حضور و تجمع در نزدیکی باب الحدید که یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی است، اقداماتی تحریک‌آمیز را به انجام رساندند.

خبر دیگر آن که در «قفین» واقع در شمال طولکرم، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کادر اجرایی شهرداری این منطقه که در حال تعمیر جاده مواصلاتی میان قفین، زبده، جنین و اراضی کشاورزان منطقه بودند، حمله کردند.

منابع محلی گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست با به دست‌داشتن اسلحه، به صورت وحشیانه و تحریک‌آمیزی مانع از فعالیت کادر اجرایی شهرداری قفین شده‌اند و با فراخواندن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که یک کامیون فلسطینی حامل مصالح را ضبط کرده بودند، تلاش کردند به راننده کامیون نیز هجوم ببرند.

این منابع اعلام کردند که این چندمین بار در ماه جاری میلادی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از فعالیت‌های عمرانی و راهسازی کادر اجرایی شهرداری قفین می‌شوند. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده