نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها-راهبرد معاصر

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز + خلاصه بازی و فیلم گل ها

نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز به سود سپاهان به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۱۱۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتیجه بازی استقلال سپاهان امروز در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال به سود سپاهان پایان یافت. این بازی که حواشی بسیاری داشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد. تنها گل این بازی توسط رضا اسدی از نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از ساعت ۲۰:۰۰ امروز (چهارشنبه) یک شهریور ۱۴۰۲، در جریان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک گل به نفع سپاهان به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان، در دو هفته گذشته نیز مقابل تیم‌ها تراکتور و ذوب‌آهن به ترتیب با نتایج ۳ بر یک و ۲ بر صفر به پیروزی دست یافته بود. 

استقلال در دو هفته قبل به ترتیب با نتایج ۳ برصفر و یک بر صفر، مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان و ملوان به پیروزی دست یافته بود.

 

 

نتیجه بازی استقلال سپاهان

 

نتیجه بازی استقلال سپاهان

بزرگترین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، بین تیم‌های استقلال و سپاهان آغاز شده است. دو تیمی که فصل قبل تا هفته‌های پایانی جزء مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بودند، ولی در نهایت قافله را به رقیب خود، یعنی پرسپولیس، واگذار کردند.

سپاهان که با دو پیروزی شیرین و مهم برابر تراکتور و ذوب آهن پای به این دیدار گذاشته، به دنبال تثبیت صدرنشینی است و قصد ندارد امتیاز میزبانی را به راحتی از دست بدهد. شاگردان مورایس که در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل برنده از زمین خارج شدند، امروز نیز در پی کسب حداکثر امتیازات هستند.

در سمت مقابل نیز استقلال قرار دارد. تیمی که با وجود تمامی حواشی ریز و درشت، در دو هفته ابتدایی لیگ دست پر از زمین خارج شد و توانست با 6 امتیاز، هم‌پای سپاهان و پرسپولیس در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیرد و امروز نیز به دنبال انجام یک مأموریت بزرگ و دشوار در نصف جهان است.

بازی از هفته سوم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
چهارشنبه: 1402/06/01؛ ساعت: 20:00؛ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان/ تماشاگر: 50 هزار نفر
 گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی، حسن انتظاری؛ داور چهارم: حسین زمانی/ ناظر: حسین نجاتی

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین نژاد (80- سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس


ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (76- آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (89- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس (89- جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند،  ارسلان مطهری (76- مهرداد محمدی)  و کوین یامگا
سرمربی: جواد نکونام

 

 کارت زرد:
 ایمان سلیمی (45+1) - سیدحسین حسینی (84)

رضا شکاری (43) - فرشاد احمدزاده (71)

اخراج
 فرشاد احمدزاده (86)

 

 شرح گل بازی استقلال و سپاهان + فیلم


سپاهان یک – استقلال صفر (دقیقه 45+9): ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه با حرکت عجیب ایمان سلیمی و برخورد توپ به دست او همراه شد که کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ابتدا حسینی آن را مهار کرد، ولی در برگشت خود اسدی موفق شد آن را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.

 

 

خلاصه بازی استقلال و سپاهان


دقیقه 10: محمدجواد حسین‌نژاد از پشت محوطه جریمه قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: یک ضربه کاشته از راه دور نصیب سپاهان شد که شوت اسدی را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 20: صالح حردانی با یک حرکت خوب از زکی‌پور عبور کرد و توسط این بازیکن متوقف شد، ولی کوپال ناظمی اعتقادی به خطا نداشت. مسئله‌ای که اعتراض اعضای تیم استقلال را به دنبال داشت.

دقیقه 39: ارسال کرنر بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه به رضاییان رسید که ضربه او نیز از دقت کافی برخوردار نبود و با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: بالاخره مهم‌ترین موقعیت بازی در این لحظه به دست آمد. پاس در عمق نیک‌نفس با اشتباه عجیب نیلسون در دفع توپ همراه شد و ضربه او پشت مدافعین سپاهان به کوین یامگا رسید. دانشگر در جدال با وینگر فرانسوی اثری روی توپ گذاشت، ولی این ضربه باعث شد تا توپ روی پای راست یامگا جفت و جور شود و این بازیکن با وجود مزاحمت رضاییان، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که پیام نیازمند با خروج از دروازه، شوت یامگا را دفع کرد و این موقعیت بسیار خوب را از استقلال گرفت.

 

دقیقه 52: روی یک پاس در عمق بلند، ارسلان مطهری وارد محوطه جریمه شد که ضربه روی پای این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: سپاهان روی یک ضدحمله وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه آکروباتیک شهریار مغانلو پس از برخورد به سر ایمان سلیمی، از شدت آن گرفته شد و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 60: ارسال کرنر مهدی پور با دفع عجیب پیام نیازمند به شکل عجیبی راهی کرنر شد.

دقیقه 64: ارسلان مطهری روی اشتباه نیلسون صاحب موقعیت شد ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه 66: ارسال زمینی صالح حردانی در تیر اول به ارسلان مطهری رسید ولی مدافعان سپاهان زودتر از او توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 67: ارسال صالح حردانی با ضربه سر مرادمند همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: ارسال کرنر دیدنی رامین رضاییان با ضربه سر اسدی همراه شد که توپ در آستانه ورود به دروازه با برخورد به نیلسون پیش تاخته به طرز عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه 87: مهرداد محمدی با وورد به محوطه جریمه ضربه اش را روانه دروازه کرد که نیازمند این توپ را مهار کرد.

حواشی:

با وجود درخواست هواداران سپاهان برای بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی هیچ اقدامی برای این موضوع نشده و باز هم شاهد تصاویر بی‌کیفیت در اصفهان هستیم.

راه‌های منتهی به استادیوم نقش جهان با ترافیک شدیدی همراه شده بود.
هواداران استقلال با شعار پیام نیازمند تسلیت، درگذشت پدر او را تسلیت گفتند.
سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و بهزاد غلامپور هنگام گرم کردن نزد نیازمند رفتند و به او تسلیت گفتند.
نیازمند به شدت از سوی هواداران سپاهان مورد تشویق قرار گرفت.
مهرداد محمدی، بازیکن استقلال، که سابقه بازی در سپاهان را دارد، از سوی هواداران رقیب تشویق شد.

بازیکنان استقلال پس از حضور ورزشگاه، از زمین چمن بازدید کردند و نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان اعتراض کردند.

هواداران استقلال که تعداد آنها حدود پنج‌هزار نفر است، در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی 10 درصد از سکوهای ورزشگاه را تکمیل کردند.

تماشاگران استقلال در دقایقی، با هواداران سپاهان درگیری لفظی پیدا کردند و علیه یکدیگر شعار سر دادند.

در دقایقی از نیمه اول به دلیل لیزر انداختن هواداران سپاهان، بازی با نظر داور متوقف شد.

 ژوزه مورایس و جواد نکونام سرمربیان دو تیم استقلال و سپاهان خوش‌وبش گرمی با هم داشتند و کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال و فعلی سپاهان به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و نکونام را در آغوش گرفت.

 هواداران سپاهان در دقایق ابتدایی بازی روی صورت سیدحسین حسینی سنگربان استقلال لیزر انداختند.

 پس از گذشت 20 دقیقه از زمان آغاز بازی جواد نکونام و نیمکت‌نشینان استقلال به شدت به قضاوت کوپال ناظمی داور مسابقه اعتراض می‌کردند.

 رضا میرزایی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال با حضور در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تماشاگر دیدار تیمش مقابل سپاهان بود.

در دقایق پایانی نیمه اول هواداران دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و به سمت هم اشیایی پرتاب کردند.

 

 

فیلم لحظه اخراج فرشاد احمدزاه به دلیل اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لنگی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
آخه تویی که تیتر میزنی خلاصه بازی چرا دروغ میگی لنگی هزار پدر
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
شرافت چه چرت وپرتیه،باختند چون سپاهان بهتر بود.
تحلیل های برگزیده