شکار یک پهپاد در آسمان عراق-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است
منابع حشدالشعبی اعلام کردند؛

شکار یک پهپاد در آسمان عراق

ساعاتی پس از سقوط دو پهپاد رژیم اشغالگر قدس در لبنان، منابع عراقی از هدف قرار گرفتن یک پهپاد در آسمان عراق خبر داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۲۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان و با بالا گرفتن رویارویی‌ها میان نیروهای نزدیک به جریان مقاومت با نیروهای اسرائیلی، مقامات حشدالشعبی از هدف قرار دادن یک پهپاد در آسمان عراق خبر داده‌اند.

 

منابع عراقی می‎گویند که نیرو‌های "حشدالشعبی" یک فروند پهپاد را در نزدیکی مقر فرماندهی خود در استان نینوی سرنگون کردند.

 

پایگاه السومریه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داده که "تیپ ۵۰ نیرو‌های بسیج مردمی عراق در نینوا روز یکشنبه یک فروند پهپاد را که هدف آن عملیات جاسوسی بوده، ساقط کردند.

 

وی گفته "این پهپاد پس از آن ساقط شد که به مقر فرماندهی حشدالشعبی نزدیک شده بود."

 

اخیرا نیز نیروهای تیپ ۱۲ حشدالشعبی یک فروند پهپاد جاسوسی را در بغداد سرنگون کردند.

 

بامداد امروز نیز رسانه‌ها خبر دادند که دو پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان سقوط کرده است. سقوط دو پهپاد یاد شده همزمان با وقوع حملات در دمشق از سوی اسرائیل همراه بوده است. صهیونیست‌ها مدعی‌اند که مواضع ایرانی را در این حملات هدف قرار داده‌اند، امری که از سوی مقامات کشورمان تکذیب شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده